Bölüm 22

173 15 57
                                    

Birinin sizi sevmediğini hissediyorsanız gerçekten sevmiyordur. Yanılma istisnası olmayan tek his bu.❞

Nasılım biliyor musun?Sokaklarıma ateş düşmüşSöndürmeye yeter mi kiGöz yaşlarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasılım biliyor musun?
Sokaklarıma ateş düşmüş
Söndürmeye yeter mi ki
Göz yaşlarım..

Nasılım biliyor musun?
Şakaklarıma aşklar düşmüş
İçimde bir çocuk çığlık çığlığa
Duymuyor musun?
Titriyor ellerim tutmuyor musun?

" Sofia? Hey! "

İdilin el sallamasıyla şarkının sözlerinden kopup önüme döndüm. Gözlerim önce İdile takıldı. Daldın gittin dermiş gibi bakıyordu. Daha sonra siparişlerimizi getiren garsona baktım. Çok gençti. Belki bizden bile.. Kolumdaki saate baktım. Öğlen 2 ye geliyordu.

" Ya Sofia noldu kızım sana? Daldın gittin birden? "

" Ben mi? Hiçç.. öylesine."

Önümdeki limonlu çaydan bir yudum aldım. Konuşmak istemiyordum. Canım çok sıkkındı.

" Hmm tabi eminim bir şeyin yoktur. Sen bi baksana bana! Bende bu numarayi yiyecek göz var mı? Bal gibide canın sıkkın işte. Geldiğimizden beri doğru dürüst tek bir kelime etmedin. Güzel arkadaşım anlat bana. Neyse beraber üzülelim.."

Boğuluyormuş gibiydim. Gözlerim sebepsiz yere dolmuş, patlayacakmışım gibi hissediyordum.

" Umut.. "

İdil mor saçlarını geri kulağının arkasına itip, öne doğru eğildi.

" Ne olmuş Umuta? Kavga mi etdiniz? "

Üzerimdeki yeşil bluzu çekiştirip, parmaklarımla saçlarimı taradım. Açıkcası ne anlatmak istediğimi bilmiyordum ama konuşmak da istiyordum.

" Hayır öyle bir şey değil. Yani kavga etmedik. Offf.. bilmiyorum İdil. Belki de saçmalıyorum ama.."

"Ama?!"

" Umut hala beni sevdiğini söylemedi. Onu bunun için zorlayamam. Bekleyeceğime söz verdim. Ama sadece bu da degilki. Bir şeyler eksik sanki aramızda. Bilmiyorum. Iki sevgili gibi değiliz. Eskiden dostken daha yakındık hatta. Yani ben böyle olacağını hayal etmemiştim hiç. "

" Hm.. Ne eksik mesela aranızda? "

" Bilmiyorum sana elle tutulur bir şey söyleyemem ama.. hissediyorum İdil. Birlikte doğru dürüst vakit geçiremiyoruz mesela. Ben Umutun artık görmesine bile gerektiği gibi sevinemedim. İçimde bir burukluk var. "

Hisset Yeter ♧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin