Předtím, než jsem večer usnula, dostala jsem skvělý nápad. Teda, tak nějak jsem předpokládala, že skvělý bude jen pro mě, protože mi bylo jasné, že Harrymu tak skvělý připadat nebude, ale taky jsem věděla, že dělám šílené věci od té doby, co jsem ho poznala. Proto jsem si vyřídila jeden telefonát, hodila na sebe džíny, rozčesala si vlasy a cestou dolů ještě napsala Harrymu.
,,Kam jdeš?" zeptala se mě máma, která měla dokonale upravené vlasy a právě s tátou seděli u snídaně.
,,Jdu ven," oznámila jsem jen a vzala si ze stolu jablko.
,,Volala Jenny, že se ti nemůže dovolat, tak že by se večer zastavila," řekla máma a já se usmála. Jenny byla moje kamarádka ze školy i z tenisu. Naši rodiče se znali skvěle, jen oni bydleli ve vedlejším městě a momentálně se vrátili z měsíční dovolené na Bali.
,,Bezva, těším se," řekla jsem upřímně a otočila se k odchodu.
,,Viki, nejdeš ven s tím klukem, že ne?" zeptala se ještě máma, ale já se jen zastavila a aniž bych se otočila, řekla jsem jen obyčejné „jdu."
,,Musím říct, že mi ty tvoje nápady už nahání trochu hrůzu," usmál se Harry, když jsme vedle sebe šli ulicí.
,,To opravdu říkáš ty mě?" podívala jsem se na něj překvapeně a zavrtěla hlavou.
,,Co kdybychom si dnes zašli na nějaký dobrý čaj?" navrhla jsem a rovnou zamířila do blízké čajovny.
,,Já čaj nepiju, ale jestli po něm tak toužíš, tak proč ne," řekl Harry docela lhostejně a následoval mě.
Znervózněla jsem hned, když jsme vstoupili dovnitř. Bylo tu šero a mě bylo tak trochu jasné, že je tu možnost, že v následujících pár minutách se Harry klidně otočí a naštvaně odejde. Chvilku jsem se rozhlížela, až jsem až na samém konci uviděla malou skupinku lidí, kteří byli v dostatečné vzdálenosti od ostatních. Zamířila jsem k nim a snažila se vypadat normálně, i když mi bylo jasné, že tady nikdo normální moc nebude.
,,Viktorie, je to tak?" usmál se na mě muž sedící čelem ke mně a uzavíral tak nepravidelný kruh.
,,Ano, to jsem já, moc mě těší," usmála jsem se a teprve až pak se podívala za mě. Harry stál na místě a bylo vidět, že je zaskočený.
,, A tohle je můj kamarád Harry..." dodala jsem.
,,Viktorie, že jsi mě právě teď nepřivedla do žádný posraný skupiny pro narušený?" řekl tiše, ale přiškrcenost v jeho hlase byla znatelná.
,,Ano, přesně tohle jsem udělala..."
ČTEŠ
The Choice
RomanceVictoria. Obyčejně neobyčejná dívka, jejíž jméno značí vítězství. Má všechno, co by si kdy mohla přát, nebo si to alespoň myslí, do okamžiku, kdy se do jejího života připlete Harry. Najednou všechny pravidla, které ji doprovázely na každém kroku ztr...