01

1.1K 111 7
                                    

> Haeryung pov

Bising.

Bunyi orang berborak, bunyi perabot dan bunyi besi berlaga.

Haesung yang tengah makan chips sambil tengok tv aku cuit.

" dik kau pergi tengok jap apa bising-bising tu "  arahku sambil menolak bahunya.

Haesung bangun dengan malas lalu berlari ke balkoni .

" Ah! noona kita dapat jiran baru lah "  terang Haesung sambil melihat keadaan diluar sana.

" aish aku nak rilek kat rumah pun tak senang! Entah-entah malam ni memekak buat party sebab nak sambut pindah"  kataku.

Haesung masuk ke dalam semula dan duduk ditempat asal dia tadi.

" alah noona, belum kenal lagi perangai jiran tu dah kata macam-macam. Noona patut bersyukur jiran lama tu dah pindah , kalau dia tak pindah silap-silap noona yang lari rumah " 

Bebel Haesung  refer kepada situasi sebelum jiran lama aku pindah . Lepas kami dua beradik buat research , jiran lama kami tu sukakan genre lagu rock dan heavy metal so dia akan buat karaoke lagu rock and ajak kawan-kawan dia untuk datang ke rumah and berparty lah mereka semua.

" dah la aku takda mood aku nak keluar bye ."  Aku terus rembat hoodie Hongjoong yang tersangkut belakang pintu dan keluar dari rumah .

aku langkah je keluar pintu rumah dah boleh nampak sebuah lori pindah yang besar dengan hampir semua barang dah dipindah masuk ke dalam rumah .

tapi tak nampak pula rupa tuan rumah tu so aku teruskan jalan-jalan dekat taman sampai aku rasa segala bunyi bising dah hilang.

> End pov


[𝘾] 𝐖𝐈𝐋𝐋 𝐔 𝐁𝐄 𝐌𝐘 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃?:𝐖𝐎𝐎𝐒𝐀𝐍Where stories live. Discover now