فى شركة سيف الدمنهورى:
بلع ريقه بخوف وقرر يخبط على باب المكتب...
سيف بصوت مسموع وكله غضب:"مش عايز حد."
صبرى بتوتر وصوت مسموع:"فى خبر مهم جالنا من القصر يابيه."
سيف:"إدخل."
دخل المكتب ، بس إتصدم من شكل المكتب كل حاجه فيه مكسوره قطع تركيزه صوته...
سيف بغضب:"فى إيه؟"
صبرى بتوتر وهو بيبص فى الأرض:"الهانم الكبيره خرجت من القصر يابيه."
سيف بإستفسار وهو معقد حواجبه:"إمتى؟ ولفين؟ ومين إللى راح معاها من الحرس؟"
صبرى وهو بيبلع ريقه بخوف:"معرفش ، ومافيش حد معاها."
سيف بغضب وهو بيقوم من مكانه:"إنت بتقول إيه؟! إزاى مافيش حد معاها؟!! إزاى؟!!!"
صبرى بخوف:"ماهو أ.........."
مالحقش يكمل كلامه لإن سيف خرج من المكتب..خرج وراه بسرعه...
صبرى:"سيف بيه."
مردش عليه كان كل إللى بيعمله إنه بيتصل بيها كل شويه بس هى مش بترد....خرج بره الشركه وركب عربيته وإتحرك ووراه الحرس بتوعه ، بمرور الوقت كان مازال ماشى فى الطريق وبيرن عليها وبعد عدة رنات تم الرد...
سيف بعصبيه:"رقيه ، إنتى فين؟"
؟؟:"ينفع حد تانى غير رقيه؟"
سيف وهو معقد حاجبه:"مين معايا؟"
؟؟:"مين معاك كده بسرعه؟ مش لما أقول الكلام إللى عندى الأول."
سيف بعصبيه وهو بيفرمل العربيه:"إنت مين؟ وعايز إيه؟ وفين رقيه؟"
؟؟:"رقيه أهيه."
وصلت رساله على موبايله فتحها...عيونه باقت كلها غضب لما لقاها صوره لرقيه وهى مرميه على الأرض ومتكتفه ومغمى عليها رجع إتكلم فى الموبايل...
سيف بغضب:"إياك ، إياك تقرب منها."
؟؟:"أوه ، ماكنتش عارف إنها مهمه أوى كده عندك."
سيف بصوت جهورى:"لو قربت منها هقتلك إنت فاهم ، هقتلك."
؟؟:"ههههههههههههه ، أنا برده إستغربت إزاى الكل بيناديلها ياهانم وهى مجرد مربيه عندك ، تعرف أنا كانت خطتى هى إنى أخطف بنتك ، بس لما لقيت إن فى مشروع جواز إنت ناوى عليه قولت كويس أهى تنفع للإغتصاب عشان ماتلحقش تتهنى بيها ههههههههههههههههههه."
سيف بغضب شديد:"إنت مين؟ وعايز منى إيه؟ إنت مين يابن ال*** يا ***."
؟؟:"هههههههههههههه ، الشتايم مش لايقه عليك يا سيف عز الدين الدمنهورى."
سيف بصوت جهورى:"إياك تقرب منها إنت فاهم؟"
؟؟ ببرود وهو بيشرب السيجار بتاعه:"ماتقلقش ، مش هخلى حد من رجالتى يغتصبها دلوقتى ، بس لو مانفذتش إللى أنا عايزه يبقى تنسى القموره بتاعتك."
أنت تقرأ
أنتَِ نوري
Romanceفتاة مسكينه مغتربه ، تبحث عن عمل وسكن لها ، وعندما وجدت الفرصه المناسبه ، ذهبت سريعا لها ... كذبت دون أن تشعر... كذبة غيرت مجرى حياتها.... عينيه سحبتها إلى دنيا الخيال... أحبته ، أحبها بشده...ولكن! إذا إكتشف كذبها ماذا سيحدث؟؟ وماذا سيحدث لها إن عل...