Menceritakan tentang seorang gadis berusia 24 tahun yang hidup dalam dunia kegelapan sejak kecil. Dia tidak pernah merasakan kasih sayang dan cinta yang tulus selama hidupnya kecuali kasih sayang dan cinta dari ibu serta sahabatnya sejak kecil iaitu Nam.
Dia ialah Freen Sarocha Chankimha, seorang gadis berdarah Thailand yang pintar, mandiri dan pekerja keras. Dia adalah anak satu-satunya. Orang tuanya berpisah sejak dia masih kecil dan waktu itu dia masih tidak mengetahui apa-apa. Kini dia tinggal bersama ibunya tercinta kerna selepas orang tuanya berpisah ayahnya menghilangkan diri ntah kemana.
Banyak laki-laki yang tertarik padanya karna sikapnya yang manis, lembut serta penyayang, namun tiada satupun yang berhasil menambat hatinya karna dia tidak akan pernah tertarik dengan sosok laki-laki. Baginya semua laki-laki itu sama tidak mempunyai sikap bertanggungjawab dan pengecut berdasarkan dari pengalaman hidupnya.
Dia sangat tertutup tentang kehidupannya. Tiada satupun yang mengetahui tentang kisah hidupannya selain sahabat sejak kecilnya Nam. Dia selalu menutupi apapun yang dia rasakan atau lalui dengan senyuman. Seolah mempunyai kehidupan yang bahagia.
Orang-orang yang berada disekelilingnya beranggapan bahawa dia merupakan seorang gadis yang tidak mempunyai masalah dalam hidupnya karna dia selalu ceria setiap harinya. Walhal hampir setiap malam dia menangisi dan meratapi kehidupannya hanya Nam yang mengetahui semuanya karna dia sering meluahkan apa yang dia rasakan pada Nam.
Namun semuanya berubah 360 darjah setelah dia bertemu dengan seorang gadis yang membawa cahaya dalam kehidupannya yang gelap. Orang itu ialah Rebecca Patricia Armstrong, seorang gadis manja, keras kepala namun penyayang berusia 21 tahun.Dia gadis berdarah campuran British-Thailand. Dia merupakan anak kedua dari 2 orang bersaudara.
Abangnya bernama Richie Patrick Armstrong, seorang CEO muda yang tampan dan berdedikasi juga sangat supportive terhadap adiknya. Orang tuanya merupakan pengusaha terkenal dan sangat berpengaruh di pelbagai negara.
Di usianya yang terbilang cukup muda dia sudah memegang gelaran CEO di perusahaan daddynya. Dia terpaksa menggantikan abangnya untuk menjadi CEO di AF HOLDINGS karna abangnya juga memiliki perusahaan sendiri. Daddynya pula harus menguruskan perusahaan lainnya yang berada di luar negara.
Sejak pertama kali bertemu gadis itu, Freen tidak tahu mengapa dia selalu mau nurut dan selalu mau mengalah dengan gadis itu. Jantungnya juga selalu berdetak dengan cepat. Dunia berubah menjadi terang setelah kedatangan gadis itu dalam hidupnya.
Namun apakah yang terjadi selanjutnya?
KAMU SEDANG MEMBACA
MY LITTLE BABY
Romance"Saat seseorang mencintaimu, mereka tak harus mengatakannya. Kamu akan tahu dari cara mereka memperlakukanmu" -Rabecca Armstrong "Kamu mungkin memegang tanganku untuk sementara waktu, tetapi kamu memegang hatiku selamanya" -Freen Sarocha 🔞🔞🔞🔞🔞...