PILIHAN A: Ralph Kimmy
"Jadi, siapa nak seksa dia?" soal Jimmy Foxe menanti jawapan.Ralph Kimmy berjalan mendekati Sophea Aika. Tangannya bara dengan api biru.
"Ini untuk apa kau buat dekat anak aku!" Ralph Kimmy naik angin.
Leher Sophea Aika dicekik kuat. Wanita itu tidak dapat berbuat apa dalam keadaan diikat, hendak berkata apatah lagi.
"Hak! Ahak!" Sophea Aika tersekat-sekat.
"Kirim salam dekat anak aku," pesan Ralph Kimmy.
Api biru di tangan terus membakar leher Sophea Aika. Raungan kepanasan bergema di bilik kurungan itu. Kepala mendongak ke atas dengan mata makin memutih.
"AAAAAARRGHH!!!"
Kerongkongnya bagai hendak rentung hingga ke tengkorak.
Jimmy Foxe menurunkan tangan Ralph Kimmy, menghentikan seksaan itu.
"Cukuplah tu," pinta Jimmy Foxe.
PILIHAN B: Amy Cliff
"Jadi, siapa nak seksa dia?" soal Jimmy Foxe menanti jawapan.Bibir dibasahi air liur. Amy Cliff mendekati wanita itu. Tangannya mencakup kedua-dua pipi Sophea Aika. Dia mengalihkan pandangan wanita itu ke tepi.
"Ini untuk anak aku dengan bini aku."
Lelaki itu menggigit bahu mangsa. Wanita itu meraung kesakitan pada bahu yang dimakan rakus. Darah merecik ke dinding bagai simbahan cat merah. Daging manusia habis terkoyak dek gigitan dalam.
Jimmy Foxe segera menarik tubuh serigala jadian itu. Mulut Amy Cliff masih mengunyah daging bahu Sophea Aika. Darah pada mulutnya jelas dilihat.
"Cukuplah tu," pinta Jimmy Foxe.
PILIHAN C: Price
"Jadi, siapa nak seksa dia?" soal Jimmy Foxe menanti jawapan."Biar aku seksa dia," kata Price dengan wajah dingin.
Jimmy Foxe memberi ruang. Price mendekati Sophea Aika. Lelaki iblis itu mengeluarkan auranya. Gigi taring jelas dilihat.
Sepantas kilat, leher Sophea Aika disambar gigi taring itu. Wanita itu hilang kata, malah tersekat-sekat untuk bersuara. Darahnya dihisap hingga terpancut darah dari leher bak air kencing.
Mata mangsa memutih perlahan. Mulutnya ternganga luas tanpa suara. Tubuhnya makin kurus kering akibat kehilangan banyak darah.
Jimmy Foxe memegang bahu Price agar berhenti. Price melepaskan gigitan lalu berundur selangkah.
"Itu dah cukup."
PILIHAN D: Jimmy Foxe
"Jadi, siapa nak seksa dia?" soal Jimmy Foxe menanti jawapan.Tiada jawapan.
"Okey kalau macam tu. Biar aku seksa dia," kata Jimmy Foxe tersenyum psiko.
Sos lada hitam dipegang erat. Lubang hidung menjadi sasaran. Sophea Aika menjerit kesakitan.
"AARGHH!!! PEDIH!!!"
Tidak cukup dengan itu, seluar mangsa ditarik kasar lalu lubang alat kelamin wanita itu juga disumbat dengan sos mustard. Raungan seksaan kedengaran kuat.
"PEDIHLAH BODOH! SAKITT!!!"
Sos lada hitam yang disumbat ke lubang hidung kiri, terkeluar di lubang hidung kanan. Jimmy Foxe melepaskan dua sos itu dari badan Sophea Aika.
"Rasanya, ni dah cukup."
PILIHAN E: ???
"Jadi, siapa nak seksa dia?" soal Jimmy Foxe menanti jawapan.
YOU ARE READING
All-In
AdventureMy timeline story: 2007 •Kelas DSB 2017 •Ustazah Kpop (UK) 2018 •Coming Back (CB): I'll be Back •Hipsteria •Hipsteria 2 •Coming Back (CB): I'm Back •Penulis Malam (PM) •Tundukkan Tiga Tuxedo (3T) 2019 •Penulis Malam 2 (PM2) •Split Love (SL) •Hipster...