Selam, ben Aydan Toprak. 11. sınıftayım. Ortaokuldan beri beraber olduğum arkadaşlarımla okuyorum liseyi .Hayatımın sıradan olduğunu söyleyebilirim . Küçük yaşlardan beri en yakın arkadaşıma aşığım, tam olarak ortaokuldan beri. Neyse, bu konuları çok karıştırmayalım. Arkadaşlarıma geçelim. Arkaşlarım mükemmel insanlar:Deniz,Çilem , Barkın ve Utku. Ki ben Barkın'a aşığım. Bu kimine göre klasik bi' kankaya aşık olma dramı, kimine göre ise büyük bir yüzsüzlüktür muhtemelen. Ne olduğunu bilmem ama benim tek bildiğim, onu sevdiğim. Bunu kabullenmem çok zamanımı alsada şu an bunun bilincindeyim.
Deniz ve Çilem'in ailesi o kadar rahattı ki farklı bir eve çıkmalarına izin vermişti. Bense anneme ne diller dökmüş,sonunda kızlarıda devreye sokarak şehrin diğer ucundaki eve çıkma konusunda annemi ikna etmiştim. Tabi babamı da. Utku ve Barkın'ın ailesi zaten burada olmadığı için karşı daireye yaşıyorlardı. Karşı komşularıda taşınınca bunu fırsat bilmiştik. Yerleşmeler bugün bitti. Benim odam ağırlıklı siyah, Çilem'inki pembe,Deniz'inki ise mordu.
Yerleşmenin yorgunluğuyla yemeklerimizi yiyip,bulaşıklar yıkanınca herkes odasına çekildi. Bense her zaman yaptığım gibi müzik dinlerken hem eşlik ettim hemde instagramda stalk yaptım. (ve evet böyle bir yeteneğim var.) sevdiğim şarkılardan birinin çıkmasıyla bağırarak söylemeye başladım. (multi)"Sakın sorma. Çat kapı uğra,
Yolun kalbime düştüğü anda dur!
Orada kal!
Sen unut zaman mekan kimin umrunda.
Mevzu derin, konu gözlerin.
Woo!
Harelerine hapsettin.
Sözlerin yakar durur beni.
Duyamadım birileri buna aşk mı dedi?"Bu şarkının bitmesiyle alfebetik sıraya göre olduğu için başka bir mevzu derin çalmaya başladı.Bense hüzünlü hüzünlü bunada eşlik ettim. Az önce yatakta zıplarken, şimdi bağdaş kurmuş hüzünlü hüzünlü şarkı söylüyordum. Bir psikoloğa görünmem lazımdı.
"Adını anarsam bir daha,
yüzüme çalınsın karalar.
Mevzu derin beni yaralar.
Hoyrattır o yar beni oyalar." ⬇️⬇️
Odaya Deniz'in girmesi ve sessiz olmam konusunda beni kibarca (!) uyarması sonucunda sessiz sessiz biraz daha şarkı dinledikten sonra uyumuştum.........
Düzenlendi ✔️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ressam Çocuk/ Texting
ChickLit|Tamamlandı| Aydan: Sen ressam mısın? Bilinmeyen numara: Hayır. Aydan: Bence olmalısın. Bilinmeyen numara : Sayısalcıyım. Kesin ressam olurum bak fkkdjsj Aydan : slk 😒 .... Ressam Çocuk adıyla yayımlanan ilk kurgudur. .... #Olay #9...