2.2

383 33 5
                                    

Çıldırcam 993 olmuşuz kdjsjsj. Yarın 1k oluruz bence.

Buraya küçük bir şey bırakmak istiyorum. Bu gün 17 temmuz. Hayatımda bana çok şey katan kitabın final günü. Seni çok özleyeceğim. Yazarını ve satırlarını her özlediğimde kitaba sarılıp, kokusunu içime çekip hasret gidereceğim #Sonkezseninleyizkarantina son kez değil hep seninleyiz karantina.

...  Okumasanızda olur bölüme uçun hemen ...

....

Neredeyse bir hafta olmuştu  ve ben tuvalet dışında hiç yatağımdan çıkmamıştım. Sanki yatağım dışındaki
Her yer güvenli değildi ve buradan çıkarsam kötü şeyler yaşanacak gibiydi. Deniz'ler arada  bir geliyordu. Yasemin hep buradaydı resmen. Ve Bora'nın ailesi annemlerle kaynaşmış olacak ki arada bir onlarda geliyordu.

Bu gün Yasemin'in doğum günüydü ve gitmeyi çok istiyordum. Hala korktuğum için yataktan çıkmadığımı düşünürsek bu biraz zordu.Bende çareyi  Yasemin'i aramak, ondan özür dilemek ve doğum gününü kutlamakta bulmuştum. Ayrıca normalde bugün ressam çocukla buluşacaktık ama ona mesaj atmış gelemeyeceğimi söylemiştim. Oda beni anlayışla karşılamıştı. Bana kahve göndermek istediğini ama ailemden korktuğunu öğrenince çok gülmüştüm.

Ressam çocuk : Güzelim, bi' cama çıkar mısın?

Mesaja bakınca merakla ayağa kalktım. Bir an yürümeyi unuttum sanmadım da değil.

Camı açınca mermerde kahve gördüm. Mutlulukla kahveyi aldım ve içmeye başladım.

Kahvem bitince çalışma masamın çöpüne attım ve yatağıma geri geçtim. Kapının çaldığını duyunca yine geçmiş olsuna gelmişlerdir diye takmadım ve telefonumdan instagrama baktım. Deniz'in paylaşımını görünce şok oldum.

@Denizimben: Artık başbaşayız bebeğim @Çilemlemlemlem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Denizimben: Artık başbaşayız bebeğim @Çilemlemlemlem

Sinirle telefonumu kapattığım sırada odanın kapısı açıldı.

"Hellüüüüüü"

"Hoş geldin Yasmin."

"Hoş bulduk aşkım. Hazırlan gidiyoruz."

Korkuyla sordum.

"Nereye?"

"Hemen büyütme gözlerini, AVM'ye gidiyoruz."

"Olmaz, gelemem."

"Naz yapma ya." yatağımın başına oturdu ve ellerimi tuttu.

"Aydan, biliyorum yaşadıkların çok zor şeyler ve senden hemen atlatmanı ya da hiçbirşey olmamış gibi davranmanı beklemiyorum. Ama bir şekilde üstesinden gelmek zorundasın. Merak etme, hep yanında olacağım." diyerek bana sarıldı bende ona sarılırken gözümden bir damla yaş aktı.

" Bende atlatmak istiyorum ama, bilmiyorum korkuyorum. "

" Tamam. O zaman Bora'da bizimle gelir. "

Ressam Çocuk/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin