4.3

239 17 5
                                    

"Bitti."

"Ne?"

"Bitti diyorum Bora."

"Pişman olacaksın."

"Hıhı, Bitti!"

"..... Tamam..... Bitsin."

Masanın üstünden  çantamı alıp hızla kapıya yöneldim.

...
1 hafta önce:

0555***: Aydan

Aydan: Kimsiniz?

0555***: Numaramı mı sildin gerçekten? Çilem ben

Aydan: Siktir git

Aydan: Engelliyorum.

0555***:Bora'yla ilgili bir şeydi oysa.

Aydan: Ne dersen de. İnanmıyorum sana.

0555*** bir adres gönderdi.

0555***: Git bak.

Görüldü.

..

"Aydan, gitmeyelim bence. Yalan söylüyor." - Ecem

"Ama gitmezsekte içi rahat etmeyecek" - Yasemin

"Aynen öyle. Hadi kızlar, taksi geldi."

Taksiye binince söföre telefonumdan adresi gösterdim.
Adrese gelince arabadan inip Çilem'i aradım.

"Geldim."

"Tamam, apartmana gir. 10.kat. Kapısı açıktır zaten."

Kızlara burada beklemelerini söyleyip asansöre bindim. Kalbim ağzımdaydı. Bora'nın kötü bir şey yapacağına inanmıyordum ama yinede korkuyordum işte. Asansör durunca dışarı çıktım ve Çilem'in dediği gibi açık olan kapıdan içeri girdim. Aslında bana birşey olur diye korkardım ama aşağıda kızlar vardı. Uzun süre gelmezsem bir şeyler yapabilirlerdi. O yüzden gelmelerini istemiştim zaten.

Tüm odalara sırayla bakarken bir odaya daha girdim. Çantam elimden düşerken elim direkt olarak hıçkırmak üzere olan ağzımın üstüne gitti. Tanımadığım bir kız ve Bora yatakta yarı çıplak yatıyorlardı.
Çantanın düşmesiyle kız uyanmıştı ama Bora hala uyuyordu. Çantamı yerden aldım ve hızla yatağa yürüdüm. Çantamla Bora'nın göğsüne vururken ağlıyordum. Bora uyanıp beni tuttu.

"Noluyor ya?"

"Ne mi oluyor?" diyerek etrafımı gösterdim. Bora'da etrafına baktı ve o kızı görünce şaşırdığı belliydi. Daha sonra kendine baktı ve dudaklarını sessizce oynattı. Ne dediğini duyabilmiştim. "Hassiktir."

Daha sonra ağlayan bana baktı.

"Ayda-" dışarı çıktım. Asansöre binmeden merdivenlere yöneldim. Asansör bekleyemezdim. 10 katı indiğimde derin bir nefes alarak dışarı çıktım. Kızlar beni görünce telaşla yanıma geldiler. Onlara evde anlatırım bakışı attım ve arabaya yöneldim. O sırada Bora'nın ismimi bağırışını duydum.

Arkamı döndüm. Tişörtünü ters giymişti. Geri dönüp arabaya ilerledim. Beni kolumdan tutunca kolumu çekerek kurtardım. Arabaya binip kapıyı kapattım. Cama vuruyordu. Araba çalışınca koşarak arabanın önüne geçti. Camı açtım.

"Siktir git Bora!"

"Hayır. Dinle beni."

"Dinleyecek bir şey yok.Çekil!"

Umutsuzca arabanın önünden çekildi. Yasemin gaza bastı. 2 saniye sonra Bora'nın bakış açısından çıkınca hüngür hüngür ağlamaya başladım. Kızlarsa bir şey demiyorlardı.

...

Günümüz...

1 haftadır her saniye yazıyordu. İlk önce onu engellemiştim. Daha sonra Rüzgar'dan yazdı. Rüzgar'ı engellediğimde ise Ege'den, daha sonrada Emre'den yazdı. Mecburiyetten ikisinide engellediğimde annesinden yazdı. Annesini de engelledim ve son olarak babasından yazdı. Babasınıda engelleyince yeni hatlar alıp yazmaya başladı. En sonunda son kez buluşmayı kabul ettim. Eğer oraya gidersem bir daha yazmayacağını söylemişti.  Hazırlanıp çıktım. Kendimi daha tam olarak toparlayamamıştım. Kafeye girdim. Bora'yı görünce karşısına
oturdum.

Tepkisizce bakıyordum ona. Ama çok zorlanıyordum. Şu an ağlamak istiyordum. Ona sarılmak istiyordum. Kokusunu özlemiştim ama gururum izin vermiyordu. Haklıydı da. O söze girmeyince ben gülümseyerek söze girdim.

"Beni aldattın."

"Hayır, aldatmadım."

"Hani beni çok seviyordun."

"Seviyordum. Hala seviyorum."

"Sevseydin aldatmazdın."

"Ben seni aldatmadım."

"Siktir be." sinirlenmiştim artık.

"Aydan bak, şuan seni aldatmadığımı nasıl kanıtlayacağımı bilmiyorum. Ama kanıtlayacağım, bana güven." dedi ve bana bir peçete uzattı.

"İzleniyoruz, ayrılıp ayrılmadığımıza bakacaklar. Bana güven. Bize tuzak kuruldu."

Gözlerine baktım. O gözlere o kadar inanmak istiyordum ki.
Ama o an beynimin içinden gitmiyordu. Bir anda bağırdım.

" Hayır! "

"Aydan, yapma."

"Bitti!"

"Ne?"

"Bitti diyorum Bora."

"Pişman olacaksın."

"Hıhı, bitti!"

"Tamam..." yutkundu. "Bitsin."

Çantamı aldım ve çıkışa ilerledim. İçimden bir ses hata yaptığımı söylüyordu ama yapmamıştım. Beni aldatmıştı. Gözlerimle görmüştüm.

....

Düzenlendi ✔️

Ressam Çocuk/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin