2.4

372 31 5
                                    

"Hayır yani ben anlamıyorum, benim telefonumdan nasıl fotoğraf attınız?"

Yasemin sinsi bir gülüş atıp bana baktı.

"Şifreni görmüştüm."

"Pislik! Atmak zorunda mıydınız?"

"Yenge vallahi ben  atmadım." *Rüzgar

"Bu niye sana yenge diyo?" *Emre

"Aklımdan geçen sorulardan biri." *Bora

"Aynen ya!" *Yasemin

"Harbiden ya!" *Ege

"Tamam! Kahvaltıdan sonra her şeyi anlatacağım."

....

Kahvaltıyı topladıktan sonra koltuğa geçtim ve diğerlerini bekledim. Herkes oturunca derin bir nefes aldım ve başladım.

"Benim bir anonimim var."

"Ne?" *Yasemin

"Susta dinle.bir anonimim var ve bana bazen kahve getiriyor. Onun dışında numaramı nerden buldu bilmiyorum ama yaklaşık 2 aydır yazışıyoruz."

"Canım abim be!" *Rüzgar

"Tanımadığın biriyle mi mesajlaşıyorsun?" *Bora

"Hayır, onu tanıyorum."

"Nasıl yani kim olduğunu biliyor musun?" *Ege

"Hayır, ama onun içini tanıyorum ve dışı umrumda değil."

"Peki, o sana aşık mı?"  *Emre

"Evet."

"Sen, ona aşık mısın?" *Bora

Bora'dan...

"Sen, ona aşık mısın?"

Bi' an  nefes alamıyorum sandım.
Sorduğum soru zor bir soruydu.
Aydan biraz düşündü ve bana bakarak cevap verdi.

"Hayır... Diyemem. Çünkü ona karşı hiç birşey hissetmiyorum diyemem. Ama henüz aşık değilim."

"Henüz." dedim ve gülümsedim.

"Anlamadım."

"Hiç.Boşver."

Yasemin gerilimi anlayınca ortamı dağıttı ve güzel bir sohbet başladı. Tabi benim aklımda olan şey bana karşı birşeyler hissetmesiydi.

...

Aydandan...

Buradan çıkınca eve gitmeliydim. Yani Deniz'lerin yanına. Kalkarken Bora'dan beni bırakmasını istedim. Kendimi gayet iyi hissediyordum. Dışarı çıkınca ön koltuğa oturup Bora'yı bekledim. Bora gelince yola koyulduk. Bora'nın konuşmasıyla dikkatimi ona verdim.

"Bu anonim konusunda emin misin? Ya güvenilir biri değilse?"

"Hayır, ama iyi ve güvenilir biri. Hem olmasa bile sen beni korursun hopeman."

"Koruyacağım kesin de..."

"Bu arada Hopeman bu akşam size geliyoruz. Annem mesaj atmış."

"Tamam. O zaman orada işin bitince ara gelip alırım."

"Tamam. Getirdiğin için sağol."

"Rica ederim."

Arabadan indim ve eve doğru yürüdüm. Apartmana girince asansöre bindim ve yukarı çıktım. Onlara sürpriz yapmak için kapıyı anahtarla açtım. Evde kimse olmayınca çıktım ve Utku'ların evinde kızların terliklerini gördüm. Bu evin anahtarını aldım ve kapıyı açtım. Sürprizim bozulmasın diye kapıyı sessizce kapattım ve salona doğru yürüdüm. Salona girdiğim anda gördüğüm şeyle göz yaşlarım akmaya başladı.

"Yuh amına ama ya! Grup seks yapsaydınız amına koyayım!"

Manzara şuydu: Barkın'la öpüşen Deniz, Çilem'le öpüşen Utku.

Onları şaşkın bakışlarıyla bırakıp aşağı indim ve Bora 'yı aramak için telefonumu çıkaracaktım ki  Bora' nın zaten orada olduğunu gördüm. Arabaya Bora'nın şaşkın bakışlarıyla oturdum ve gidelim dedim.

"Anlatacak  mısın?"

"Sizin eve gidince anlatsam bir şeyleri kafamda oturtmak istiyorum."

"Peki."

...

Düzenlendi ✔️

Ressam Çocuk/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin