ÖNEMLİ DUYURU!!!!!
Selam! Bölüme geçmeden önce size hem üzücü, hem de beni çok heyecanlandıran bir duyuru yapmaya geldim. Evet. Arkadaşlar,bildirmek isterim ki 5.0'ıncı bölüm final olacak. Şimdilik hikayenin mutsuz bir sona doğru gittiğinin farkındayım ama tam bu satırın altına yorumlarda belirtmenizi istiyorum. Kafamda biri iyi biri kötü son olmak üzere iki mükemmel senaryom var. Daha çok hangisi istenirse onu yayımlayacağım. Şimdiden teşekkür ederim .Sizleri seviyorum! iyi okumalar dilerim. :))))
.........
Bora'dan...
Kadınlar gibi depresyona girmiştim. 1 haftadır her sabah kendimi haklı çıkarmak için kanıt arıyor, geceleri eve gelip ağlıyordum. Okul desen, Aydan'la aynı sınıfta olduğum için okula da gitmiyordum. Dün gittiğim evde bir kamera olduğunu farketmiştim . Bu gün o kamera kayıtlarına ulaşıp kanıtlamalıydım. Umarım kayıtları silmemişlerdir. Eğer olayı anlatacak olursak :
Bana bir mesaj gelmişti ve bu mesaj da Aydan'ın beni aldattığı yazıyordu ve bir adres gönderilmişti. Ne kadar inanmasam da aklımda kalmaması için oraya gitmeye karar vermiştim. Adrese gittiğimde evin kapısı açıktı, girdiğim an kafama bir şeyle vuruldu ve bayıldım sanırım. Uyandığımda Aydan bana çantasıyla vuruyordu ve yarı çıplaktım. Buna benim gözümden bakılınca bir kumpas olduğu çok açıktı ama Aydan bana inanmıyordu. Bu konuda ona gerçekten kızgındım. Çünkü ben ona her koşul ve şartta inanmıştım. Amacım masumluğumu kanıtlayıp Aydan'la tekrar sevgili olmak değildi. Bana güvenmeyen biriyle sevgili olamazdım.(Ona deli gibi aşık olsam bile)
Tek amacım aklanmaktı. Onun dışında hiç bir şey olmayacaktı.
Eve geldiğimde Aydan'ın kendini zeki sanan aptal eski arkadaşları tabi ki kamera var mı diye dikkat etmemişti. Kameraları duvardan aldım ve içindeki discard'ı çıkardım. Hızlıca ve heyecanla arabaya indim. Yan koltuktan bilgisayar çantamı aldım ve bilgisayarı çıkardım. Hemen discard'ı bilgisayara taktım ve girdim. bir kaç gündür sadece benim gidip gelmelerim vardı. Eve bu kadar kolay girebilmemin sebebi ise o ün çıkarken portmantodan çaktırmadan anahtarı almamdı. Olayların olduğu güne geldiğimde gördüğüm görüntülerle gülümsedim, aklanmıştım. Ben henüz içeri girdiğim sırada Barkın kafama sert bir şey ile vurmuştu. Beni soyundurup yatağa yatırmışlardı, daha sonra tanımadığım o kız gelmiş ve yanıma yatmıştı. Yaklaşık yarım saat sonra da Aydan gelmişti. Ve beni böyle görmüştü. Sıkıntı ile oflayıp saçlarımı karıştırdım. Biraz düşündüm. Aydan'ı bu şekilde görsem ben ne yapardım ?
Sanırım ilk önce bende çok sinirlenirdim ama Aydan'ı dinleyeceğime emindim. Ona çok aşıktım ben. Hala aşığım. Ama bu iş ne olursa bitmişti . Beni dinlemeliydi, güvenmeliydi, inanmalıydı. görüntüleri bilgisayara aktardım ve arabayı Aydan'ın evine doğru sürdüm. Bugün hafta sonuydu. Evde olmalıydı. eve geldiğimde asansöre bindim. Aynaya baktım. Genelde hep Aydan'la binerdim bu asansöre. İç çektim ve asansör durunca indim ve kapıyı çaldım. Kapıyı Aydan'ın annesi açtı.
"Bora, oğlum." diyerek kapının dışına çıktı kapıyı kapattı.
"Aydan bir şeyler söyledi. Doğru mu bu ?"
"Hayır Sahra Anne doğru olmadığını ve bunu kanıtlayacağımı Aydan'a söyledim ama bana inanmadı. Bende kanıtımla geldim."
"Ben sana inanıyorum oğlum. Hadi içeri gel de Aydan'a anlat şu işin doğrusunu." başımı sallayıp açtığı kapıdan içeri girdim. nerede der gibi kafamı iki yana salladım. "Odasında." diye mırıldanan Sahra Anne'ye başımı salladım ve bigisayarımla beraber odaya doğru ilerledim. kapıyı açtığımda kalbim hızlandı. Lanet olsundu ki onu hala seviyordum. Beni farketmemişti.
Kulaklıkla muhtemelen müzik dinliyordu. Gözleri kapalıydı .Ona biraz daha yaklaşık kulaklığının tekini çıkarıp geri çekildim. Beni görünce hızla ayağa kalktı. Kapıyı kapatıp bana çemkirmesini duygusuz gözükmeye çalışarak izledim. Bağırmayı nefes almak için bıraktığında "Bitti mi?" dedim ve çalışma masasına ilerledim ve bilgisayarı koyup açtım. Hala bana bağırarak bir şeyler derken ve ona bakmam için kolumu çekiştiriyordu.
Bense videoyu açmaya çalışıyordum. Videoyu açınca biraz geri çekildim.
O bilgisayardakileri izlerken yatağına oturdum ve onu izledim. Bu onu son açık açık izleyişim olabilirdi. Ağzı açık bir şekilde videoyu bitirdiğinde pişmanlıkla bana baktı. Gözleri dolmuştu. Gözlerine bakarak yutkundum. Zaten deniz gibi olan gözleri şimdi daha dolu doluydu. Ona doğru geldiğimi görünce sarılacağıma dair bir umut gördüm gözlerinde. Yada ben öyle görmek istedim. Yanından geçerek bilgisayarımı aldım ve kapattım. Odadan çıkarken peşimden geliyordu. Aynı benim o gün geldiğim gibi. Ağlayarak adımı bağırması içimi sızlatırken kendimi zor tutuyordum. Ona sarılmak istiyordum.
Çok özlemiştim. Ayakkabılarımı giydim. O da terliklerini telaşla giyerken asansöre binmeyip merdivenlere yöneldim. Oda peşimdeydi. binanın çıkışında önüme kollarını açarak durdu ve bana bir anda sarıldı. Kokusunu çaktırmadan içime çekerken
"Gitme."
diye fısıldıyordu. Zoraki bir şekilde ondan ayrıldım ve arabama bindim. O gün benim camlara vurduğum gibi o da vuruyordu. Gaza basacağım sırada arabanın önüne geçti. Sinirle saçlarımı geriye attım. Kapıyı kilitleyip telefonumun ekranına bakmaya başladım. Boş boş kapalı ekrana bakıyor ve sanki bir şeylere bakıyor gibi ekranın üzerinde parmağımı gezdiriyordum. Sonunda pes edip önümden çekilince gaza bastım. Dikiz aynasından ona son kez aşk dolu baktım. Bitmişti. Bana güvenmeyen biriyle ilişkim olmayacaktı...
.......
Bölümü yazarken bu şarkıyı dinledim hjhjhjhj umarım bölümü beğenmişsinizdir.
....
Düzenlendi ✔️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ressam Çocuk/ Texting
ChickLit|Tamamlandı| Aydan: Sen ressam mısın? Bilinmeyen numara: Hayır. Aydan: Bence olmalısın. Bilinmeyen numara : Sayısalcıyım. Kesin ressam olurum bak fkkdjsj Aydan : slk 😒 .... Ressam Çocuk adıyla yayımlanan ilk kurgudur. .... #Olay #9...