Ressam çocuk...
Bu gün haftasonuydu ve ben yine Starbucks'taydım. İşe girmem kolay olmuştu çünkü şube müdürü babamın arkadaşıydı. Hihihihi. Zaten çok gelmiyorum. Hafta içi bazen okuldan sonra, haftasonu tüm gün buradayım. Aydan hanım gelince ise tuvalete saklanıyorum heyecandan. Ah ah aşk sen nelere kadirsin.
O sırada kafeden içeriye Aydan'ın girmesiyle iyi insan lafın üstüne diyecekken Aydan'ın bu tarafa dönmesi bir oldu tuvalete gidecek zamanım olmadığı için tezgahın altına saklandım. Ege ve Emre yanıma gelirken anlamaz gözlerle bana bakıyorlardı . İkiside yanıma çömelince, Emre konuşmaya başladı.
"Noldu lan baykuş gibi tünemişsin buraya?"
"İlk olarak baykuşlar tünüyormu amk? İkinci olarak Aydan burda Aydan."
Ege: Napalım oğlum, çifte telli mi oynayalım? Yada boşver çifte telliyi erik dalından girelim ne dersin?
"Salak salak konuşma derim. Şişşt bana bak napıyo Aydan?"
"Dur bakayım... Oturmuş, ilk defa gelmiş gibi etrafa bakıyo. Hiiii kız alzaymır ( Böyle yazılmadığını biliyorum) mı oldu lan? "
"Hayır gerizekalı, ona burda çalıştığımı söyledim de ondan."
Emre: " Yuh yani. Mal mısın sen? Niye söylüyorsun amk? Böyle anonim mi olur?"
"Ya ne biliyim işte ya. Bir anda söyledim işte. Boşluğuma geldi."
Ege:" Ah ah sevgili mecnunumuz yine aklı bir karış havada geziyor... Daha doğrusu mal gibi."
"Benim yandaşlarım olan platonikzedelere böyle diyemezsin. Şerefsiz!"
"Şey bir bakar mısınız?"
Aydan'ın sesini duyunca gözlerimi büyüttüm. Ben tezgahın altında olduğum için gözükmüyordum. Ama Ege ve Emre önümde olduğu için gözüküyorlardı. Telaşla ikiside ayağa kalktılar. Ege başka bir yerlere giderken, Emre Aydan'la ilgilendi.
"Hoşgeldin Aydan."
"Hoşbuldum Emre, Nasılsın?"
"İyi işte çalışıyoruz, iş güç. Sen nasılsın?"
"İşte bildiğin gibi, bir değişiklik yok."
"İyi. Eee her zamankinden veriyorum o halde."
"İyi olur. Teşekkürler."
"Rica ederim." deyip kahveyi hazırlamaya başladı. Hazırlayınca Aydan' a uzattı ve yine kısa bir teşekkürden sonra Emre arkasını dönmüştü ki Aydan ona seslendi.
"Eee Emre bir şey sorabilir miyim?"
"Tabii."
"Şey ya burada senden başka kimler çalışıyor?"
"Niye ki?"
"Birini arıyorum da."
"Pekiii. Bir düşüneyim. Ege, ben, Kaya, Murat ve Selen."
"Hangi Ege ?"
Şimdi sıçtık.
"Şey ya... Ege işte."
"Şey yani Bora'yla senin arkadaşın Ege mi?"
"Evet." Mal aq.
"Anladım. Sağol Emre . Kolay gelsin sana. İyi günler."
"İyi günler."
Oh yırttık lan!
....
Düzenlendi ✔️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ressam Çocuk/ Texting
ChickLit|Tamamlandı| Aydan: Sen ressam mısın? Bilinmeyen numara: Hayır. Aydan: Bence olmalısın. Bilinmeyen numara : Sayısalcıyım. Kesin ressam olurum bak fkkdjsj Aydan : slk 😒 .... Ressam Çocuk adıyla yayımlanan ilk kurgudur. .... #Olay #9...