Ressam çocuk: Aydannnn!
Ressam çocuk:Tam yanında birbok böceği var.
Ressam çocuk: kfnsnxnz
(Aydan çevrimiçi)
Aydan: Hani lan?
Ressam çocuk: Saat üç yönünde Bora, sana yaklaşıyor.
Aydan: Ok
Diyerek saat üç yönüne baktım. Umursamadan şuan öğle arasının ortası olduğu için kimsenin sırada olmadığı kantinci abinin yanına gittim.
"Ağabey soğuk kahve var mı?"
"Kızım ben yok demekten bıktım, sen sormaktan bıkmadın.Satmıyorum soğuk kahve. "
"Bi' gün bunun için çok pişman olacaksın ama işte o zaman ben burada olmayacağım ağabeyciğim.."
Arkamı dönünce sırıtarak bana bakan Bora'yı gördüm.
"Naber lan bok böceği."
"Bok böceği değil yalnız o, gergedan böceği."
"Tamam o zaman... Naber lan gergedan böceği."
"Salak."
Arkasındaki ellerine odaklandım.
"Hayırdır, ne saklıyorsun arkanda?"
"Ya şey, ben kışkırtmadan sonra özür dilemek için sana bir şey aldım."
"Hani bakayım."
Kutuyu bana uzattı ama elini kutudan çekmedi. Bense merakla kutuyu açınca yüzüme hardal fırlaması bir oldu.
"Şimdi siktim belanı Bora!"
Kahkaha ve adım sesleri duydum. Gözlerim kapalı yön bulmaya çalışırken elime verilen küçük bir ıslak mendil paketiyle yüzümü silmeye başladım. Kıyafetlerimide olduğu kadar temizliyince bana gülümseyerek bakan ıslak mendili veren kişiye baktım.
" Saol valla ağabey. Paranı ödeyeceğim valla ama ilk önce bir bok böceğini avlamam lazım."
"Tamam, hadi git kızım. Ama hesabına yazıyorum haberin olsun."
"Tamam, abicim."
Adımımı atınca ayağıma değen şeye baktım.
Altı delik,heryeri hardal olmuş bir kutu, ve bir hardal şişesi. İğrenmesem onu yerden alır Bora'ya yedirirdim ama hardaldan nefret ediyorum. Neyse onu aramaya koyuluyum bende.
....
Ne yaparsam yapıyım Bora'yı bulamamış en sonunda güvenlikçi abiden okuldan çıktığını öğrenmiştim. Salak.
Öğle arası zili çalınca sınıfa geçtim. Bizimkiler neredeydin ya gibisinden saçmalayınca anlatmaya üşenip geçiştirdim. Ve en sevdiğim, daha doğrusu tek sevdiğim ders olan edebiyat dersini dinlemeye, sevgili arkadaşlarım ise uyumaya başladı.
...
Tenefüste dışarı çıkıp iki bankı karşı karşıya çekip oturup konuşmuştuk. Zil çalınca ise sınıfa çıkmıştık. Sınıfa çıkınca sıramda mütüşmel bir şey görmüştüm. İlk önce ressam çocuktan sanmıştım ama üstündeki notu okuyunca her şey mantığa kavuşmuştu.
"Hadi yine iyisin. Hardal banyondan sonra en iyi bu gider diye düşündüm ;))
İnstagramımı takip etmeyi unutma. @UBoraTaşkın"@AydanToprak : Aşk bu aşk....
....
Düzenlendi ✔️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ressam Çocuk/ Texting
Chick-Lit|Tamamlandı| Aydan: Sen ressam mısın? Bilinmeyen numara: Hayır. Aydan: Bence olmalısın. Bilinmeyen numara : Sayısalcıyım. Kesin ressam olurum bak fkkdjsj Aydan : slk 😒 .... Ressam Çocuk adıyla yayımlanan ilk kurgudur. .... #Olay #9...