ငါသာဆိုလ်ွင္...

3.1K 248 46
                                    

ေတြးၾကည့္စမ္းပါ ယူတို႔သာ ေလးငယ္ေနရာမွာဆိုရင္...

''ငါသာဆိုရင္ အ႔ဲဒီေလာက္ထိ သဝန္တိုမေနပါဘူး... ငါ့ထက္သာလို႔ လိုက္သြားရင္ လွည့္မၾကည့္ဘူး'' ဆိုျပီး တစ္ဖက္ပိတ္ မျငင္းရဘူးေနာ္...

တကယ္ကို လက္ေတြ႔က်က် ခံစားၾကည့္...

အသက္ၾကီးမွ ေတြ႔တ႔ဲအခ်စ္က ငယ္ရြယ္တုန္းေတြ႔တ႔ဲအခ်စ္ထက္ ေလးနက္တယ္ အစြဲအလမ္းၾကီးတယ္တ႔ဲ...(အိမ္နားက လူပ်ိဳၾကီး အပ်ိဳၾကီးရထားတ႔ဲ စုံတြဲက ေျပာတာပဲ...)

ကိုယ္ခ်စ္ရသူက ကိုယ္႔ထက္အသက္ငယ္တယ္... ရုပ္ရည္လည္းရိွတယ္... ေဆာ္ၾကည္ ဘဲၾကည္ဆိုရင္ စိတ္ခ်လက္ခ်ေနႏိုင္မလား...

ကိုယ္ကေတာ႔... ေလးငယ္ေနရာကဆိုတ႔ဲ ခံစားခ်က္ကို ကိုယ္ခ်င္းစာၾကည့္တယ္... အ႔ဲဒီထက္မဆိုးေတာင္ ေလ်ာ႔မယ္ေတာ႔မထင္ဘူး...

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ္ကေတာ႔ ေလးငယ္ရဲ႕ခံစားခ်က္ကို အျပည့္အဝနားလည္ေပးႏိုင္တယ္..

သူ႔ခမ်ာလည္း စိုရိမ္စိတ္ေတြနဲ႔ ဘယိေလာက္ေတာင္ ပူေလာင္ေနလိမ္႔မလဲ...

5tin ေလးငယ္...




တွေးကြည့်စမ်းပါ ယူတို့သာ လေးငယ်နေရာမှာဆိုရင်...

''ငါသာဆိုရင် အဲ့ဒီလောက်ထိ သဝန်တိုမနေပါဘူး... ငါ့ထက်သာလို့ လိုက်သွားရင် လှည့်မကြည့်ဘူး'' ဆိုပြီး တစ်ဖက်ပိတ် မငြင်းရဘူးနော်...

တကယ်ကို လက်တွေ့ကျကျ ခံစားကြည့်...

အသက်ကြီးမှ တွေ့တဲ့အချစ်က ငယ်ရွယ်တုန်းတွေ့တဲ့အချစ်ထက် လေးနက်တယ် အစွဲအလမ်းကြီးတယ်တဲ့...(အိမ်နားက လူပျိုကြီး အပျိုကြီးရထားတဲ့ စုံတွဲက ပြောတာပဲ...)

ကိုယ်ချစ်ရသူက ကိုယ့်ထက်အသက်ငယ်တယ်... ရုပ်ရည်လည်းရှိတယ်... ဆော်ကြည် ဘဲကြည်ဆိုရင် စိတ်ချလက်ချနေနိုင်မလား...

ကိုယ်ကတော့... လေးငယ်နေရာကဆိုတဲ့ ခံစားချက်ကို ကိုယ်ချင်းစာကြည့်တယ်... အဲ့ဒီထက်မဆိုးတောင် လျော့မယ်တော့မထင်ဘူး...

ဘာပဲဖြစ်ဖြစ် ကိုယ်ကတော့ လေးငယ်ရဲ့ခံစားချက်ကို အပြည့်အဝနားလည်ပေးနိုင်တယ်..

သူ့ခမျာလည်း စိုရိမ်စိတ်တွေနဲ့ ဘယိလောက်တောင် ပူလောင်နေလိမ့်မလဲ...

5tin လေးငယ်...













ေလးငယ္(လေးငယ်)(completed)Where stories live. Discover now