Reggeli ébredés (most nem kérést hoztam, remélem nem gond)
~ Jin~
Imád alvás közben nézni, mert igy nyugodtan megfigyelheti minden apró mozdulatod, azt ahogy édesen összehúzod a szemöldököd, ahogy megérinti az arcod. Vagy mikor néha nyammogsz álmodban.
-Ébresztő kincsem- puszil nyakadba, ám úgy teszel, mintha továbbra is aludnál-Jól van, te akartad- vesz ölébe majd a konyhába sétál veled együtt.~Suga~
Az tény, hogy nagyon szeret aludni, sőt az egyik kedvenc tevékenysége, ám érted még hajnalban is képes felkelni, csakhogy meglepjen egy finom reggelivel. Óvatosan az éjjeli szekrényre teszi a reggelit, majd szépen melléd fekszik, azzal a szándékkal, hogy felkelt. Finoman megérinti arcod, mire te ébredezni kezdesz.
-Kész a reggeli jagiya~Hoseok~
Szorosan magához ölel, apró csókokkal ajándékozva meg, amit kuncogva fogadsz.
-Pihenni szeretnék Hobi- dünnyögőd mellkasába. Nincs is annál jobb mint vele kelni, igy amikor lehetőség van rá, mindig kihasználod, s Hoseok ezt nagyon szereti.~RM~
Csendben nézte ahogy alszol, néha elkalandoztak gondolatai a jövőtöket illetően, miközben simogatta az arcod, idönként eltűrve a szemedbe lévő hajtincseket.~Jimin~
Folyton a nyakadba bujt, mondván megnyugtatja az illatod, valamint erőt ad a nap hátralevő részében. Szokásává vált eszkimó puszikkal ébreszteni, amit annyira imádsz.~Taehyung~
Elbűvölő mosollyal pásztázta a tested, minden egyes porcikáját, különösen az oldalad, mivel az az egyik gyenge pontod. Persze semmi rossz szándék nem volt benne, csupán magára akarta vonni a figyelmed.~Jungkook~
Egy édes kis nyuszi. Ilyenkor- reggelente- előjön a cuki imádni való Jungkook, ki folyton csak a figyelmedre vágyik. Ezért óvatosan puszilni kezd, megérinti előbb az arcod, aztán az oldalad, egészen a csípödig, ahol különösen, sok időt tölt el.
-Jungkook- szólsz rá, ezzel üzenve, miképp elég volt.
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏