Az esküvő (köszönöm @kjgizd 💜)
~Jin~
Vőlegényed mindenképp egyedi esküvőt szeretett volna, mégpedig nem is akármilyent. Minden vendég asztalán, volt poháralátét, amin rávolt írva, hogy „A jó házasság titka az, hogy... „ ezzel mindenki tetszés szerint fejezheti be a mondatot. Természetesen a tortát, maga Jin készítette.~Suga~
Mivel te átvettél mindent ami a szervezéssel kapcsolatos, a meghívókat ő vállalta magára. Valamint a bizonyos igen után, fogta magát és helyet foglalt a zongora előtt. Először nagyon megijedtél, hogy most faképpnél hagy, de Yoongi a kedvenc dalotokat játszotta el.~Hoseok~
Hobi hihetetlenül romantikus, ezért is egy igazán egyedi dolgot talált ki. Kedves egyben aranyos gesztusnak találtad, a táblát amin a te és Hoseok története volt rajta. Nagyon meghatott, ez a gesztusa. Minden fontos esemény le volt írva. Az első találkozásotok, az első randevú, az első csók...egyszóval minden ami veletek történt.~RM~
Időkapszula. Ez az első ami Namjoonak eszébe jutott az esküvővel kapcsolatban. Mivel mindig veled szeretne lenni, romantikusnak tartotta az időkapszula ötletet. Tehát vett egy zárható dobozt, mellé hagyva papírt és tollakat, valamint egy üzenetet, amiben megkérte a vendégeket, hogy írjanak jókívánságokat, viccet vagy igazából bármit, amit nektek szánnak.~Jimin~
Unalmas, hogy a vendégek asztalain, csupán egyszerűen van megszámozva. Azonban Jiminnek támadt egy remek ötlete. Minden szám alá volt valami kedves motiváció szöveg, valamint Hamupipőke cipellője.~Taehyung~
Mind a kettőtök rokonainak gyermekük van, és mivel nagy a család a csemeték is sokan vannak. Így arra gondoltatok, hogy jó lenne egy játszósarok a kicsiknek. Taehyung rajóngot az ötletért, és biztos voltál benne, hogy a vendégek is, főleg a gyermekek.~Jungkook~
A hagyományos vörös szőnyeg mellett, ami az oltárhoz vezet, Jungkook különös, egyedivé varázsolta. Egy molinót tervezet, az összes közös képeitekkel, események dátumai tele volt az oltárhoz vezető utón.Lett egy közös insta fiókunk, _parkyeoleum_ al, akit érdekel, kövesen be, _yeolmae_wp a neve(kitörölte a wattoad, sajnálom, de mostanában nagyon szórakozik)
Valamint a facebook csoportba is szívesen látunk mindenkit 💜
ESTÁS LEYENDO
BTS Reakciók
De TodoCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏