Ez egy kicsit durva, de a vége...uhm...nos, igen. _Daiyu_ írta. 💜
~Amikor rasszista dolgokkal illetitek egymást~
-Kész! tartottad fel kezedbe az egész jól sikerült solo dalszöveget amit már két napja írtál. Elég nehéz volt a szöveg témáját kitalálni de végül eszedbe jutott valami. A kész szöveget a székre raktad mert az asztalon nem nagyon volt már hely. Kimentél a mosdóba kiengedni a szükségleteidet amit már 1órája tartogattál. Amikor visszaérkeztél a szobába észre vetted Jimint ahogy elkényelmesedve ül a székeden. A feneke alatt pihenő friss dalszövegeddel nem törődve ami nálad kiütötte a biztosítékot.
-Jimin! Azonnal ülj fel! akartad volna kihúzni alóla a papírokat amit nem kellett volna mert így sikeresen eltépted.
- Jajj bocsi T/N, miért nem vártad meg míg felülök? a logikusnak látszó kérdésére nem válaszoltál mert nagyon ideges voltál rá.
-Eleve miért kellett rá ülnöd, te rizs zabáló! az utolsó szó véletlen kicsúszott amit meg is bántál de amikor ő is bele kezdett nem hagytad szó nélkül. -Nem láttam a szaros papírjaidat te bandzsa europid némber!
-Nem látsz a nagy seggedtől, nem mondták még állj le a sok mochi zabálással !
-Neked se ártana, amint látom.
-Háá!? Te ellátsz odáig!? gúnyosan szádra kaptad tenyered, utalva keskeny szemére. A fiúk a konyháig hallották az ordibálást.
-Nektek meg mi a fene bajotok van? hallottátok Rm hangját az ajtóban de ezzel nem törődve folytattátok egymás szekálását.
- Te paprika zabáló, cifra fos!
- Jajj Jimin úgy látom egy kicsit ideges vagy, tarts egy kis nyugtató mukbang videót, hagytam el a szobát de utánam jött.
- Honnan jöttél te, az Északi-sarokról!?
-Azta milyen poénos vagy, inkább húzzál vissza a rizsföldre dolgozni.
-Nem kínai vagyok te rubinkocka fejű!
-Nem mindegy, ugyan olyan kicsi a pöcsöd! Áh, jéé! Itt is van a faszcsökkentő krémed, vágtál hozzá egy random tubus krémet ami az asztalon hevert.
- Na gyere meglátjuk kinek van igaza, felkapott a hátára és vissza vitt a szobádba. Ledobott az ágyra és megcáfolta előző kijelentésedet. Ezután tartottak is egy vad békülős szexet. Másnap össze celluxozva találtál rá dalszövegedre az asztalon, mellette egy kisebb cetlire amin ez állt:" Szeretlek te kis bamba arcú"
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏