Mikor meglátogat gyerekkori nagyon jóképű fiú barátunk (NagyMariskaRukia köszönöm ❤)
~Jin~
-Látsz engem? - teszi fel a kérdést párod, ki perceken át csak bámulta gyerekkori barátod.
-Ohm, igen...? - furcsán pislogtál rá, azonban nem szólsz semmit. Nagyon is kíváncsi vagy mit akar Jin.
-Látod ezt a gyönyörű arcot? - mutat az említett testrészre
-Jézusom- homlokodra kapsz egyet. Már megint kezdi a hülyeségeit.
-Jó mert, ez a gyönyörű arc tulajdonosáé, az én jagiyam~Suga~
Nem repesett az örömtől mikor meglátta legjobb barátod. Persze nem mondott semmit, de ha szemmel lehetne ölni...Nos igen, nem kívánt semmi jót.~Hoseok~
Egész jól elvoltak egymással, ami kicsit aggasztott. Habár örültél neki, hogy a két legfontosabb férfi az életedben, ennyire jól megértik egymást.~RM~
Nem volt se féltékeny, de irigy se, amiért több időt töltsz a legjobb barátoddal, mint vele. Megértette, hogy évekig nem látátok egymást, ugyanakkor megbízott benned.~Jimin~
Azt hitted dühös lesz, mert egy fiú legjobb barátod van. Eleinte nagyon nem tetszett ez neki, s ahogy tudta jelezte is felétek, de aztán rájött, hogy nincs mitől tartania.~Taehyung~
Jiminhez hasonlóan, megbízott benned, viszont a legjobb barátodban nem. Észre vette, hogy valami nincs rendben nála, de akárhányszor szóba hozta, minden kimagyaráztad valahogy. Míg egy nap kénytelen voltál elmondani az igazat.
-Hogy mi? - kiált fel párod
-Oppa, kérlek, csak 22 éves- próbálod megnyugtatni, kevés sikerrel
-És akkor? Az unokatestvérem 20 éves, mégis felelősségteljesebb mint ő- mutat a némán hallgató férfira.
-Taehyung nyugodj meg
-De teherbe ejtette és otthagyta, hogyan nyugodjak le?~Jungkook~
-Azt hiszed jobb vagy nálam? - áll legjobb barátod elé, elszánt tekintettél. Mindig versenyeztek, ki miben jobb, és ez már kezdett idegesítő lenni.
-Nem hiszem, hanem tudom- vigyorodik el
-Én mindenben jobb vagyok, ezt jegyezd meg- fenyegeti meg, mire te már nem bírod. Nevetve fetrengsz a kanapén, ezt a két idiótát hallgatva- Az enyém a világ legjobb csaja, és te ezt nem veszed el- bökdösi legjobb barátod mellkasát.
-Akkor sem kéne mint nő, ha mi lennénk az utolsó emberek- na erre már inkább odafigyeltél. Tudtad, hogy csak viccel. Nem gondolta ő komolyan, viszont kíváncsi vagy, Jungkook mit mond erre.
-Mit mondtál? - ragadja meg inge gallérját
-Hey, nyugi haver
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏