Amikor rosszat álmodnak (köszönöm, Stellavagyok 💜)
~Jin~
-Oppa, jól vagy? – öleled magadhoz a reszkető párod
-Már igen- motyogja nyakadba fúrva fejét. El sem tudod képzelni, mit álmodhatott, hogy ennyire megrémült. Mindenesetre ott vagy neki, és segítesz, hogy lenyugodjon~Suga~
Az éjszaka közepén arra ébredsz fel, hogy valaki bökdösi a karod. Furcsa pillantásokat lövellve párodra, ülsz fel az ágyban. Ilyen se volt még, hogy Yoongi ébresszen fel, nemhogy még ilyen késői órákban.
-Rosszat álmodtam- motyogja akár egy kisgyerek, mire megesik szíved rajta
-Gyere ide- mosolyogva kitárod karjaid, ő meg mint egy kiscica úgy bujik hozzád~Hoseok~
-Jézus, te meg ki vagy? – kiáltsz fel, miután visszamentél a szóbába.
-Ennyire szörnyű lennék kincsem?
-Nem, csak nem szoktál maszkot használni hajnali 4 kor- sétálsz óvatosan mellé. Kiveszel egy maszkot az éjjeli szekrényből, majd felhelyezve azt fészkeled be magad Hobi mellé. Biztosan rémálma volt, és ezzel próbálja elűzni buta gondolatait.~Namjoon~
-Jagiya- finoman elkezdi bökdösni karod, ám te figyelembe se veszed, annyira jól esik érintése. De aztán egy nagy zajra leszel figyelmes. Ijedten ülsz fel az ágyban, és már kapcsolnád fel az éjjeli lámpát, csakhogy nem találod sehol.
-Namjoon- nyöszörögsz
-Sajnálom kicsim, de...tudnál énekelni nekem?
-Mi történt? – fordulsz felé, megkeresve kezét
-Rémálmom volt- motyogja hallkan~Jimin~
- Milyen csodálatos ez az éjszaka, annyira gyönyörű
-Talán miattunk, és nem a csillagok vagy a lámpák miatt- csatlakozik Jimin is az énekhez. Mindig ezzel a dallal nyugtatod meg ha épp szomorú vagy -mint most is- rémálma van.
-A csillagfény ragyogóbb a legsötétebb éjszakánál is- nézel mélyen szemébe, apró mosollyal ajkaidon~Taehyung~
-Csinálok kakaót, addig vigyázz rád Tannie- helyezed az apró kutyust párod ölébe. Ez nálatok mindig így megy. Nagyon nehezen alszik el Taehyung, és mostanság rémálom is rátalált, de szerencsére egy bögre kakaó, és egy jó nagy adag szeretet megnyugtatja.~Jungkook~
Nem kellemes rémálomból felkelni, de az se ha épp oldalba rúgnak. Veled is ez történt, Jungkook épp most rúgta le a vesédet.
-Mi van veled? -mordulsz rá, de amint meglátod milyen állapotban van, visszafogod magad.
-Megölelnél? – motyogja könnyes szemekkel nézve rád
-Nem kérsz banánostejet? – csókolsz hajába. Imádod az ilyen pillanatokat, mikor nem a kemény Golden maknae énjét mutatja. Csak ne a rémálmoktól lenne így.
Gyerekek azt hiszem, én most kicsit mélyponton vagyok. Két hónap alatt-amióta itt élek Magyarországon-, több sértést és megaláztatást kaptam, mint eddig valaha. Annyira nehéz minden, na de ha egyedül van az ember...kezdeti nehézségek, és én már itt elbuktam, hiszen legszívesebben feladnám, és sírva rohannék haza, de...bizonyitani akarok. Bizonyitani, hogy én is érek valamit.
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏