Amikor maszturbáláson kapnak
(girl_sweet_ köszönöm ❤)~Jin~
Kész lett a vacsora, tehát ment szólni neked, vagyis szólt volna ha éppen nem kap rajta, hogy... nos hát kielégíted magad. Sértődötten ugyan, de nem szakit félbe, inkább a konyhába vonul.
-Kincsem nem vagy éhes? Ahogy láttam nagyon dolgoztál- pimaszkodik, fél óra elteltével.
-Tessék?
-Ugyan már, láttam mit csináltál és ezért büntetés jár~Suga~
Szeretett volna pihenni, hiszen fárasztó volt a próba, ám amint betette lábát a hálóba, rögvest éber lett a látottaktól
-Na hát így vársz haza? – harapja be ajkait~Hoseok~
A próbák után elment virágot venni, merthogy meg akart lepni, csakhogy arra nem számított, miképpen te is megleped őt. Nem is akárhogyan.~RM~
-Hol lehet? A nappaliban nincs, a konyhában sem, sőt a fürdőszoba is üres- sorolja fel magának, majd hirtelen a hálóba indul. És igen ott vagy, azonban nem úgy ahogy várta.
-Uhm, vissza jöhetek később- fordul az ajtóhoz készen magadra hagyni, ám még időben rászólsz.~Jimin~
Szinte egész nap együtt töltöttétek az időt, viszont ebéd után szerelmednek el kellett mennie. Nagyon nem örültél neki, hisz vágytál rá. De hát nincs mit tenni, valahogy csillapítani kell a vágyad.
-Esküszöm, ha ezt tudom nem megyek el~Taehyung~
Yeontant levitte sétálni, míg te maradtál az utána érzet vágyaddal.
-Lehet többször kéne elvigyem Tant sétálni- harap alsó ajkába, rád vetve magát.~Jungkook~
Mozgolódásra, valamint apró sóhajokra ébredt fel. Először nem vesz tudomást róla, de mikor erösödnek ezek a sóhajok muszáj megnéznie, mit csinálsz.
-Szóval kívánsz kincsem- suttogja füledbe
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏