Amikor durvák szex közben és apucinak kell szolitani őket (köszönöm griv-micdrop, bocsánat de nem tudlak megjelölni. Sajnálom ha nem lett annyira jó)
~🅙🅘🅝~
Jin csak akkor vágyik a durva szexre, ha mérges. És ez is egy ilyen nap volt. Az egyik gyakornok lány majdnem megcsókolta őt, és egész nap Jin körül forgott. Mikor hazaért dühösen dobta le a táskáját, majd feléd tartott.
– Ma apucinak kell szolitanod – motyogja két csók között, aztán minden figyelmeztetés nélkül beléd hatol.
~🅢🅤🅖🅐~
A többiek azt gondolják, hogy nem kímél szex téren. Pedig egyáltalán nincs így. Yoongi nagyon is oda figyel rád, éppen úgy mint mikor elvette a szüzességed. Azonban néha neki is vannak más vágyi is. Azonban ez nem azt jelenti, hogy durva lenne, csupán mocskosabbnál mocskosabb szavaknak kell elhagynia az ajkaid, amit ő élvezettel hallgat.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Néha a nehezebb napokon, mikor ezerszer több a stressz, szereti rajtad levezetni. De nem akárhogy. Ilyenkor jobb kedveli a durva szexet, de sohasem okozz fájdalmat neked. Különösképp azt kedveli ha apucinak szólítod miközben elélvezel.
~🅡🅜~
Senki sem gondolná róla, de Namjoon oda meg vissza van a durva szexért. Imádja ha könyörögsz neki a több kényeztetésért, hogy jobban és minél többször érezd őt. De ugyanakkor szereti húzni az agyad is.
– Mit szeretnél kincsem? – nyögi két lökés közt, teljesen kihúzódva belőled. Imádja látni mennyire vágyakozol érte.
– Téged...azt hogy keményen tegyél magadévá apuci – mélyen a szemébe nézel, miközben próbálod értelmesen kinyögni a vágyaid.
~🅙🅘🅜🅘🅝~
Jimin-nek teljesen mindegy hogyan, csak tudjon örömöt okozni neked a testével. Nem olyan perverz ő, amilyenek látszik, néha azonban a kérésed nélkül is durva. Főleg mikor nyilvánosan felizgatod, és nem érhet hozzád.
– Na mi van baby? Most nem olyan nagy a szád hmm? – megáll a mozgásban, mikor nem válaszolsz. Próbálod minden maradék erőd összeszedni, és kinyögni azt a szót, mitől teljesen elveszti a fejét.
– Ne kímélj apuci.
~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
Nem veti meg a durva szexet, elvégre úgy gondolja néha az is kell, mégis jobban szereti az érzelmes szexet. Mikor nem csak a testi vágyak kielégítése a cél, hanem, hogy megmutassa mennyire is szeret téged. Azonban te igenis szereted, mikor durva veled, mert még így is vigyázz rád. És ehhez egyetlen egy szó kell, hogy elérd.
– Apuci – nyöszörgőd a beteljesülés előtt. Iszonyatosan szexi látvány, ahogy fölötted tornyosulva, löki magát újra és újra beléd, egyre közelebb sodorva az élvezett kapujába.
~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
Egyszerűen imádja mikor durva lehet. Persze megkímél annyira, hogy másnap lábra tudj állni. Legtöbbször akkor durva, ha egy pasi jól megbámul téged, és te még flörtölsz is vele.
– Kell neked másokra édesen mosolyogni. Megmutatom milyen férfi való hozzád – morogja.
– Büntess meg apuci. Nagyon rossz kislány voltam – ennyi kellett ahhoz, hogy keményen beléd hatoljon.
(Egyébként ki van még úgy vele, hogy Jungkook-ot még mindig annak a 15 éves kisfiúnak látja? Vagy én vagyok egyedül? 🤔Tudom, hogy nem az, sőt nagyon is kekszi nagyfiú lett, de az én szemeim előtt valamiért ugyan az a kis cuki fiúcska van, mint debütnál.)
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏