Amikor nem tudsz aludni (köszönöm ___Kookieeee___ 💜)
~Jin~
Hétvége van, ami annyit jelent, hogy a barátodnál töltöd az egész hétvégét. Ez amolyan kötelező dolog a kapcsolatotokban, amit annyira nem is bánsz, hiszen szeretsz Seokjinnel lenni. Napok óta nem tudsz rendesen aludni, és ez ma sem volt másképp.
- Oppa, nem tudok aludni – motyogod átölelve széles vállát.
- Megyek hozok egy kis sütit – add egy puszit homlokodra, majd már el is hagyja a szobát.~Suga~
Egy jó pár napja nem alszol rendesen, volt hogy egyáltalán nem is aludtál, és a mai nap vagy inkább este is ilyennek bizonyul.
- Nem tudok aludni – szólalsz meg pár perc forgolódás után, ám párod nem csinál semmit, pedig fent van. Megérinted vállát, nyakát, arcát még az ajkai is, de akkor sem mozdul -Meleg van
- Mi van? Meleg vagy?~Hoseok~
Egész héten késő estig tanultál a vizsgáidra, volt hogy hajnalig is elhúzódott, aminek párod nem örült, de nem szolt semmit, mert tudta ez mennyire fontos neked.
- Hobi nem tudok aludni – nyöszörgőd az éjszaka közepén
- Gyere ide – motyogja álmosan miközben szorosan magához ölel~RM~
- Jagiya? – nyit be óvatosan a fürdőszobába Namjoon téged keresve. Felkelt mert inni szeretett volna egy pohár vizet, de téged nem talált az ágyban.
- Jézusom, ne ijessz meg – takarod el tested ijedten. Ha nem tudsz aludni egy kis forró fürdő mindig segít, főleg ha Namjoon is csatlakozik.~Jimin~
Általában akkor nem tudsz aludni, ha nagyon aggódj valami miatt, azonban most nem volt ilyen. Egyszerűen csak nem jött álom a szemedre.
- Énekeljek neked jagiya? – suttogja füledbe Jimin, mire hevesen bólogatsz.~Taehyung~
- Jagiya? Yeontan, hol van a mami? – fordul a kiskutyus felé, mikor megébred és nem talál téged maga mellett.
- A mami a földön keres alvóhelyet – válaszolod magzat pózban az ágy mellett feküdve.
- Az ágy miért nem jobb? Olyat vettem amelyet szerettél volna, mégis a földet választod? – nézz le rád az ágyról, ami elég furcsa képet mutat.
-Nem tudok aludni
- Anime maraton? – pattan fel az ágyból, majdnem rád lépve.~Jungkook~
- Megjött a havi vagy mi? – érkezik a nappaliba álmosan párod. Mivel nem tudtál aludni, és nem szereted volna őt felkelteni, a nappaliban mentél a bokszzsákot ütve.
- Nem, csak nem tudok aludni – ütöd tovább szerencsétlen zsákot, mire párod a vállára kap.
- Aludni fogunk és majd reggel szétverheted
- Mindjárt téged foglak ha nem teszel le – ütöd finoman hátba mire mosolyogva teljesiti kérésed.
- Na hadd lássam, hogyan versz meg – pimaszkodik tovább. Válaszként lehúzod egy csókra, amibe belemosolyog -Huh de keményen megvertél - gyomorszájon ütöd, mire kissé összegörnyed. Persze nem volt az annyira erős, csak meglepődőt.
- Gyere aludni, kemény srác – mosolyogva indulsz a szóbába
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏