Amikor legjobb barátjuk kimondja, hogy kedveli őket( köszönöm Forever_Kpop_Fan ❤❤)
~Jin~
Döbbenten néz le rá. Nem számított arra, hogy elmondott miként érzel iránta -ahogy te sem-, de csak úgy kinyögted.
-Ne most, nem vagyunk egyedül- utal a tömegre akik körül vesznek titeket, mivel sétáltok. Elszontyolodva hajtod le a fejed, amit észre is vesz- Én is téged~Suga~
Próbál semleges lenni, úgy tenni mint aki nem hallotta, de az hogy kimondtad, hihetetlenül boldoggá tette, amit a maknae is észrevesz.~Hoseok~
A táncteremben voltatok, merthogy Hobi elszánta miképp megtanit táncolni. Kissé vonakodva ugyan, de igent mondtál neki. Egyszerűen képtelenség nemet mondani, főleg ha a szemével is mosolyogva nézz rád. Talán éppen ezért csúszott ki a szádon, egy kedvelek szó.
-Én is kedvelek- ujjong szorosan magához ölelve~RM~
Sejtette ő hogyan érzel iránta, azonban arra a pillanatra várt, mi bebizonyítja igazát. Nos ez a mai napon érkezett el, miután ismét eltört valamit.
-És én meg egy ilyen béna embert kedvelek~Jimin~
Legjobb barát napot akartatok tartani, s addig a pontig minden rendben volt, mig véletlen el nem árultad miképp kedveled. Semmit nem tudtál kiolvasni tekintetéből. Feltételezted, ő nem így érez, s azon gondolkodott, hogyan közölje ezt finomat veled.
-Én is kedvelek- puszilja meg homlokod~Taehyung~
Nem akart hinni fülének. Többször is rákérdezett, mig végül kapizsgálni kezdte, hogy nem vicc, ez a valóság.~Jungkook~
Amint elhagyja ez az egy szó ajkaid, Jungkook egy félős kisfiúvá válik. Elpirulva kezdi el pakolgatni magatok után hagyott kupit, ám hamar feladja.
-Fenébe is, kedvelek- olyan gyorsan tapad ajkaidra, hogy válaszolni sincs idöd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Reakciók
RastgeleCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏