Jungkook special (3)

2.9K 155 9
                                    

 Még mindig várom a Jungkook reakciókat. Persze aki még szeretne írni, illetve, szerintem lassan lehet írni Namjoon szülinapjára is. Akár itt wattpad-en vagy messengeren privát üzenetben elküldhetitek az elkészült reakciókat. Ezúttal ChocolateWingsJK írta 🥰

~Mikor segít a napi stressz levezetésében~

Nagyon fárasztó napod volt,ugyan is ma volt az a nap,amikor a kisállatboltban kitakarítottad az összes ketrecet és akváriumot. Este nyűgösen estél be a házba,még csak párodnak sem köszöntél,úgy gondoltad hogy egy zuhany majd segít rajtad,de ez nem így történt. Lehuppantál a hálószobátokba,és csak bámultál ki a fejedből.

-Szia Jagiya!-hallottad meg Jungkookot az ajtó felől. Oda fordultál,és mosolyogva néztél az ajtófélfának támaszkodó fiúra.

-Szia Kookie!Ne haragudj,nagyon fáradt vagyok és fáj mindenem annyira sikáltam azokat a ketreceket,és...-magyaráztad,de ő nem hagyta,hogy befejezd. Mögéd ült,teste teljesen tiedhez simult,majd suttogni kezdett.

-Segítek!-leheletét megérezted bőrödön amitől kirázott a hideg. Nem habozott,rögtön elkezdte masszírozni vállaidat,hátadat,néha kisebb puszikat is kaptál nyakhajlatodba,és nem tagadhattad,rettentően jó volt!

-Köszönöm,ez jól esik!-adtál gyors puszit szájára,majd visszafordultál és hagytad, hogy tovább masszírozzon.

-Köszönöm,ez jól esik!-adtál gyors puszit szájára,majd visszafordultál és hagytad, hogy tovább masszírozzon

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
BTS ReakciókWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu