Amikor a szomszédtól nem tudtok aludni (kinga_1999💜)
~Jin~
Elég későre járt de ti még nem aludtatok. Hogy ennek mi az oka? Hát a kedves szomszédok, kissé túl hangosan hallgatják a BTS zenéit.
-Na, én ezt már nem bírom- siet ki a konyhába párod, mire követed őt
-Gyümölcsös sütit készítesz? -érdeklődsz megpróbálva válla felett nézni miben ügyeskedik.
-Mérget- morogja bosszúsan
-Inkább hívjuk Namjoont, majd ő elintézi, te meg a gyümölcsös sütimet csináld- indulsz a hálóba a telefonért~Suga~
-Kussoljatok már- ordítja amilyen hangosan csak tudja. Nos igen, a szomszéd friss házaspár, hajnali háromkor érezték helyén a romantikázást, csakhogy Yoonginak ez nagyon nem tetszett.
-Oppa hagyjad már, hát szeretik egymást- próbálod puhítani mellkasát simogatva
-Ne ilyen hangosan, aludni akarok- morogja bosszúsan, miközben kisiet a szobából. Kíváncsi vagy, mit forgat fejében, ezért követed őt, de azonnal meg is bánod, mikor egy lábost látsz a kezében.
-Azt mondtam, kussoljatok- dobja meg az edénnyel a szomszéd bejárati ajtaját~Hoseok~
-Nagyon idegesítő- nyitod ki szemed, mikor sehogy sem sikerül elaludnod. A szomszédod házibulit tart, ami egyet jelent egy álmatlan éjszakával.
-Kérsz egy maszkot? -szólal meg az eddig csendben lévő párod
-Jézusom Jung Hoseok, ne ijessz folyton rám- mutat az arcán helyezkedő maszkra
-Tessék egy sprite is- nyújtja át kedven italát. Nem érted, hogy tudd ilyen nyugodt lenniNamjoon~
Megpróbálta szépen a tudatukra adni, miképp halkabban hallgassák a zenét, de nem jött össze. Ezért bekötözködött a buliba, és szép lassan tönkre tette a hangszórót. Az rejtély marad hogyan, mert csak a kezét tette rá~Jimin~
Nem bírtad tovább, ahogy láttad dühöngeni Jimin, felfujt arccal, múszáj volt nevetned.
-Ne nevess, mert nem vicces- fenyeget meg, de nem veszed komolyan, csupán tovább nevetsz- Nem viccelek jagiya, ha nem hagyod abba megbüntetlek~Taehyung~
Titeket különösképpen nem zavart a hangoskodás. Elvoltatok merülve Naruto világába, egy jó nagy adag popcorn és kóla kíséretében~Jungkook~
-Fene egye meg őket-rúg bele a szomszéd bejárati ajtóba, ám azok khm..mással vannak elfoglalva -Kincsem, gyere mutassuk meg milyen az igazi szeretkezés- ordítja el magát, mire megijedsz
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏