Amikor együtt néztek horror filmet
~ Jin ~
- Nincs még vége?- érdeklődik szerelmed
- Te is látod, hogy nincs - kissé morcosan válaszolsz. Már rég megszereted volna nézni ezt a filmet, ám látszólag mégsem volt a legjobb ötlet párod társaságában nézni. Minden öt perc elteltével ugyan azt kérdezi.
~ Suga ~
- Semmit nem akarok nézni Jagiya- komolyan pillant szemeidbe mitől kissé alább hagy lelkesedésed. De aztán eszedbe jut, hogy márpedig te elhatároztad miképp veled néz horrort, ha akar, ha nem. Jó barátnőként, tudtad mit kell mondanod, hogy, elérd, amit szeretnél.
- Nocsak, a nagy Min Yoongi csak nem fél?
~ Hoseok ~
Ahogy az várható volt, mindketten sikítva nézitek a szörnyen ijesztő jeleneteket, miközben egymásba kapaszkodva kerestek megnyugvást.
~ RM ~
Nincs kifejezetten oda az ilyesfajta filmekért, ezt azonban elégé érdekesnek véli.
~ Jimin ~
Párod csendben figyeli az eseményeket. Nagyon is csendes, ami valljuk be nem jelent jót. Mikor épp felé fordulsz, hogy megbizonyosodj, minden rendben van-e vele, megijeszt.
~ Taehyung ~
Bár Taehyung szívesebben nézne animét, egy-egy bögre kakaó mellett, mégis csendben szorosan melléd bújva, nézi az ijesztőbbnél-ijesztőbb jeleneteket.
~ Jungkook ~
Jungkook egy igazi férfiként viselkedik. Látszólag. Legbelül ő is veled együtt sikítana, ehelyett inkább szorosan magához ölel, néha apró csókkal megajándékozva.
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏