Hát nem cuki reakció lett? Yoongii21 írta, szóval tessék szépen megköszöni. Meg úgy mindenkinek, aki beküldte a reakciót, mert irtó jókat alkottok. 💜
~Amikor randira mentek~
Nagy nap a mai. Ma mentek randira Nammal amit már nagyon vártál. Egy farmert és egy virágos ujjatlan inget vettél fel, hiszen hiába van már szeptember, nyárias idő van. Nammal a Han folyó partján találkoztok este 7:00 körül. Már nagyon vártad. Ahogy mentél a part felé láttad már Namt, a szíved hevesen kezdett el dobogni, és ekkor már tudtad, hogy nyakig belezúgtál.
- Szia T/N, nagyon csinos vagy - mindig is bókolt neked.
- Szia, Nam te is jól nézel ki - a part mellett volt egy kis étterem oda ültettek be. Sokat beszélgettek. A vacsora után még sétáltatok.
- T/N el kell mondanom neked, hogy mióta megláttalak a koncerten egyfolytában csak te jársz az eszembe, mindig rád gondolok. Az lenne a kérdésem, hogy lennél-e a barátnőm? - már nagyon régóta vártad, hogy fel tegye a kérdést.
-Nam én is szeretlek, mindig te jársz a fejembe, és válaszodra igen leszek a párod.
- Lehetne egy kérdésem?
- Persze.
- Megcsókolhatlak?
- Igen - és megcsókolt Nam, a szíved hevesen dobog, a gyomrodban a pillangók röpdöstek.
- Szeretlek T/N!
- Én is szeretlek Nam! - Ettől a naptól kezdve egy párt alkottatok.
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏