Amikor autóbaleseted van (köszönöm 5Ranger5 💜)
~ Jin ~
Hétvége volt, és ez azt jelentette, hogy végre kicsit több időtök van egymásra, ezért párod úgy döntök, sétáltok egy nagyot. De az emberek néha nagyon figyelmetlenek tudnak lenni. Majdnem elütöttek téged, ha nincs ott Jin. Párod volt olyan hősies és eléd állt, téged pedig félre lökve az útból, csakhogy így őt találta el a jármű.
– Látod mit csináltál – motyogod, ahogy kijöttök a kórházból.
– Megmentettem aki fontos nekem. A worldwide beauty-t senki sem bánthatja – jelenti ki büszkén, mire apró mosoly kúszik ajkaidra.
– De így a worldwide handsome, hogy fog nekem főzni? – mutatsz a törött kezére.
– Na basszus
~ Suga ~
Mivel ma is elég későn ért volna haza, megkért, hogy vigyél neki egy kis ételt. Te persze előszeretettel főztél neki, hiszen imádtad nézni, ahogy elpusztítja a főztöd. Ilyenkor mindig siettél az úton, hogy minél előbb odaérj, és a mai sem volt másképp. De ennek meg is volt az ára.
– Felelőtlen vagy jagi – morogja, amint segít beülni a kocsiban, bár magadtól is be tudtál volna szállni, de jobb most hallgatni. Igaz, nem történt semmi bajod, kisebb sérüléseken kívül, de Yoongi nagyon megijedt.
– Sajnálom
– Azzal sokra megyek. Bármi bajod is lehetett volna – csókolja meg homlokod majd beindítja a járművet.
~ Hoseok ~
Mint majdnem minden délután, ma is együtt szerettél volna gyakorolni Hoseok-al. Szóval gyorsan elvégezted a dolgod, a ház körül, majd már indultál is, hiszen nem akarod megváratni. Boldog mosollyal intettél neki, amikor észrevetted, de a következő pillanatban egy éles fájdalmat éreztél.
– Hobi – motyogod erőtlenül, megszorítva kezét amennyire csak tudod. Erre párod rád emeli könnyes szemeit. Nem mondott semmit, csupán zokogva ölelt szorosan magához. Rettegett attól, hogy elveszíthet.
~ Namjoon ~
Megbeszélésen volt, de amint kapta a telefont, hogy siessen a kórházba mert baleseted volt, mindent ott hagyott szó nélkül. Meg foglalkozott a többiekkel, azzal hogy a menedzser utána kiabál, csak azzal, hogy veled legyen és ne essen semmi bajod.
~ Jimin ~
Párod épp készült haza mikor váratlanul csörögni kezdett telefonja. Boldogan vette fel, hiszen a te neved jelent meg a kijelzőn.
– Szia jagiya – szól bele vidáman
– Oppa, el tudnál jönni értem – motyogod alig hallhatóan
– Már indulok haza
– A kórházban vagyok. Neki menetem egy autónak – motyogod a válaszra várva, de az nem érkezik párodtól. Kapkodva teszi dolgait a táskába, majd elhagyva a termet megy érted a kórházba, azon aggódva, hogy vajon történt-e valami bajod.
~ Taehyung ~
– Az én hibám? – kérdezed szerelmedtől, ki nem hajlandó beszélni veled. Helyette Yoongi válaszol.
– Nem csak a tied, de ez túl barom, hogy elmondja mi baja – mutat az említettre, aki megsértődve fordul el.
– Attól barom vagyok mert féltelek? Féltem, hogy elveszítlek – emeli fel a hangját, mire kissé összerezzensz. Eddig még soha nem emelte rád a hangját, bármilyen butaságot is csináltál. Igaz az eddigiek közül, nem szerepelt, hogy elütöttek, de ez akkor sem a te hibád volt. És ezt Taehyung is jól tudta, csak megrémült a tudattól, hogy magára hagyod.
~ Jungkook ~
Nagyon megijedt mikor értesítették, hogy baleseted volt. Azt sem tudta mit tegyen. Menjen a kórházba, vagy várja meg mit mondanak az orvosok. Félsz attól, hogy esetleg magára hagyod, vagy maradandó sérülést szenvedsz. Végül pedig a legidősebb ragadta meg a karját, majd vitte el a kórházba.
– Hogy a fenébe tudsz mosolyogni, törött bordával? – ül le melléd, miután sikerült megnyugtatnod, hogy nem mész te sehova és vele maradsz.
– Hogy a fenébe tudsz még ilyenkor is csipkelődni velem? – neveted el magad, de amint megérzed az elviselhetetlen fájdalmat, nyöszörgésbe fullad a nevetésed.
– Látod, most sem volt igazad, ez azért történt – fejcsóválva ül még közelebb hozzád, hogy az ágyra támaszkodva csókoljon meg.
Mit szólnátok ha folytatnánk a kérésekkel? 🤔 Már csak egy kérés maradt, szóval ha van valami ötlet nyugodtan írjátok le. Egyébként, valaki esetleg nem szeretne egy borítót alkotni ehhez a könyvhöz? Ami most van, már nem tetszik de én meg béna vagyok szerkesztésben.
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏