Ha egy fiú megbámul (köszönöm MillaTia ❤)
~Jin~
-Miért bámulod ennyire? -szólítja le a pincért, mikor kihozza rendelésünket. Észrevetted re is mennyire nézz, ámde kíváncsi voltál Jin meddig bírja szó nélkül.
-Tessék? -habogja leszeget fejjel
-Ő a párom, szóval ne is álmodozz róla~Suga~
-Hallod te kölyök- szólalt meg Yoongi, mikor egy csapat fiú mellett sétáltatok el, az egyik meg szépen megbámult. Természetesen, -mint tökéletes pár- ezt Suga azonnal észre is vette, s mint mindig, ezúttal sem hagyja szó nélkül.
-Oppa, kérlek gyere- fogod meg karját, próbálva elhúzni onnét. Az hiányzik még hogy pár ficsúr miatt bajba kerüljön.
-De hát megbámult- mutat az egyik vigyorgo fiatalra
-Hadd bámuljon a fiúcska, na gyere menjünk~Hoseok~
Hobi nem mondott semmit, habár utálja, ha ennyire megbámulnak, alig bírta visszafogni magát, hogy ne essen neki. Ám a kedvedért megtette, de amint kettesben voltatok, aranyosan megjegyezte nemtetszését.
-Remélem, azt jobban szereted ha én bámullak meg~RM~
-Talán közelebb kellene mennem hozzá- jegyezi meg egyszer csak Namjoon, a kedvenc kávézótokban. Gond nélkül eljutottatok ide, s a rendelést is leadtátok, szóval innentől piskóta lesz minden.
-Miért? -érdeklődsz felvont szemöldökkel
-Lehet sikerül kárt tennem benne~Jimin~
-Ugye mennyire csinos- kérdezi Jimin a pincér sráctól, ki nagy mosollyal fordul vissza az asztalunkhoz
-Az nem kifejezés
-Ha tudnád, milyen az ágyban- húzza ravasz mosolyra ajkaid
-Jimin- kiáltok rá, szégyenemben lesütöm szemeim. A pincér nem mond semmit, csak nagyot nyel.
-A legjobb, hogy csak az enyém~Taehyung~
Hoseokhoz hasonlóan, ő sem mond semmit, azonban ahogy beléptetek a közös lakásotokba, durcásan vágódik a kanapéra.
-Ne légy már ilyen Tae- érintett meg hátát
-Hagytad, hogy megbámuljon
-De te vagy a férfi- foglalok helyet mellette
-Akkor mit kellett volna tennem? Verjem meg? – válaszod meg sem várva, indul a kijárat felé, csak te gyorsan utána mész.~Jungkook~
-Hogy esne ki a szeme- morogja Jungkook orra alatt, a bejárati ajtóval szórakozva, merthogy sehogy sem sikerül kinyitnia. Egész utón ilyen bosszús volt, egy srác miatt, ki megbámult engem- Nem nyilvánvaló, hogy az enyém vagy? Még meg is csókoltalak, de az akkor sem vette a lapot. Aish, nyisd ki te- nyomja kezembe a kulcsot, mire felnevetve nyitom ki az ajtót.
Szép estét mindenkinek^^
Milyen volt a hétvége?
Ne haragudjatok, de egyelőre ne kérjetek új részt, mert igy is sok halmozódott fel, azt meg nem szeretném ha sokat várnátok rá. Remélem megértitek.
Valamint említettem, hogy ha nevet változtattatok, s kértetek már, azt legyetek olyan szívesek és jelezétek, írjátok le újból a kéréseket, mert nincs honnét tudjam. Vagy akkor nem írom meg a részt, merthát kinek.
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏