Amikor ők maszturbálnak (nagyon-nagyon hosszú idő elteltével meghoztam nektek a részt Annaczinege és _parkyeoleum_)
~Jin~
Kicsit későn indultál el haza a munkahelyedről, és hogy párod ne aggódjon annyira, felhívtad.
- Figyelj Jinnie, ne haragudj, de pár perc és otthon vagyok
- R-rendben – fújtat egy nagyot amit nem tudsz hova tenni
- Minden rendben? Mik ezek a sóhajok? Megégetett magad?
- Nem dehogy, tudod én...
-Csak nem magadhoz nyúltál? – felkiáltsz nem törődve az esetleg közelben lévő emberekre.~Suga~
Mint mindig, most is egész sokáig volt a stúdióban, ezért gondoltad megleped őt. Na igen, arra azért nem számítottál, hogy a nevedet sóhajtozva kényezteti magát. Gondoltál egyet, és hamar fotót készítettél, hogy később legyen mivel zsarolni.
- Eh oppa, milyen rossz vagy te~Hoseok~
A terv az volt, hogy együtt főztök vacsorát, de Hobi annyira beléfeledkezett a nézésedbe, hogy a felénél inkább csak leült a székre és onnan figyelt.
- Hobi, ha megkérlek ezt felvág – kérnéd párod segítségét, de az valami egészen mást csinált -Mit csinálsz oppa? – mutatsz a nadrágba bujtatott kezére.
- É-én...nagyon szép vagy és...
- De a konyhába...?~RM~
Nála tartottatok egy pihenős délutánt, de mégis kicsit kivágottabb felsőt vettél fel, ami Namjoonnak nagyon is tetszett. Pár perc elteltével, ahogy elindult a film, párod sietősen elment valahova. Azt gondoltad, hogy nasiért megy, így nyugodt szívvel sétáltál a mosdóba. Csak ott épp párod kényeztette magát.
- Jézus Namjoon, nem tudsz szólni, ha segítség kell?~Jimin~
Mi tagadás Jimin, ha tehetné folyton csak szeretkezne veled, de néha azok a csúnya piros napok elrontják ezt. Néha pedig kénytelen saját magának örömöt okozni.
- Mit csinálsz ilyen koráig a...oh, szóval ez a baj – húzod apró pimasz mosolyra ajkaid, ugyanis párod a mosdóban kényezteti magát.
- M-mit csinálsz?- próbál nem sóhajtozni, ahogy szép kecsesen felé sétálsz.
- Van kezem meg szám is oppa~Taehyung~
Nem, most kivételesen nem tartotok anime délutánt, mert párodnak fontosabb dolga akadt. Azt hited megint elkapta a hasmenés, mint múltkor ezért elmentél a közeli gyógyszertárba venni neki gyógyszert.
- Oppa, itt a gyógyszer. Mi a szentisten – lépsz be a fürdőszobába ahol párod a wc felett állva, nos...hát épp kielégíti magát.~Jungkook~
Meg beszéltétek, hogy a mai napot nála töltöd, így hát munka után hamar elmentél bevásárolni a vacsorához, mert az a mamlasz biztos egész nap játszott a gépen. De amint belépsz a lakásban, és leteszed a konyhába az alapanyagokat, a hálóból furcsa hangok hallatszanak ki.
- Te barom, hogy kép...- nyitsz be hirtelen, készen mind a kettőt agyon csapni, csakhogy párod egyedül van. Meztelenül fekszik az ágyon, saját magát kényeztetve, csak hangodra ijedten maga elé helyen egy párnát.
- Jagi, mi a szar? – nézz rád zihálva
- É-én csak...hadd segítsek.
ESTÁS LEYENDO
BTS Reakciók
De TodoCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏