Amikor megtudják, hogy tetkónk van (köszönöm Yoongii21 💜)
~🅙🅘🅝~
– Nem tudom miért nem mondtad, hogy tetoválásod van – hirtelen ért kérdése, ezért először nem is tudtál mit válaszolni.
– Hogy vetted észre? – bukik ki belőled egy buta kérdés.
– Jagiya, a bokádon van – mutat az említett testrészre, amin egy apró végleten jel díszíti a bőröd.
~🅢🅤🅖🅐~
Az első pillanattól kezdve észrevette, ám nem szolt érte, hiszen a te tested, azt teszel vele amit akarsz. Azonban, kicsit bosszantotta, hogy nem tudja a jelentését.
– Mit jelent a MY? – kérdezi egyik késő délután, nem sokkal utána, hogy hazaért a próbákról.
– Mi a vezeték neved kezdőbetűje? – teszed le a seprűt, mivel épp végeztél a takarítással.
– M
– És a keresztneved?
– Y...de ezt akkor sem értem – nézz értetlenül a szemedbe
– Min Yoongi. A neveted tetováltattam magamra – magyarázod el neki, mikor hosszú percek elteltével, se érti mi van.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Nehezen vette észre hol is van a tetoválásod. Tudta, hogy van, csak épp azt nem hogy hol. Hiába kérdezte soha nem árultad el neki a kis titkod. De egyik este mikor nálad aludt, lassan utánad eredt a mosdóba annak reményében, hogy sikerült meglesnie a tetoválásod. Sikerrel is járt, csakhogy ezt az orra bánta mivel arcába lökted a szappantartót.
~🅡🅜~
Nem örült ennek, hiszen szerinte enélkül is hihetetlenül gyönyörű vagy. Ugyan ezt már neked nem merte elmondani, de Suga volt olyan kedves és közölte veled, hogy párod mit gondol erről a tetoválás dologról.
~🅙🅘🅜🅘🅝~
Meglepődött. Nem nézte volna ki belőled, hogy erre vetemedel, főleg úgy hogy ezt ő maga mondta. Bűntudata is volt, de csak addig míg meg nem látta, mit is varrattál magadra.
– Komolyan képes voltál az évfordulónkat választani? – hitetlenkedett miközben óvatosan a csuklód fogta meg, hogy még jobban szemügyre vegye a kis dátumot.
~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
– Miért pont egy vörös rozsa? – kérdezi párod fejét az öledbe hajtva. Szeretet így lenni veled, hogy te a kanapén ülsz, ö pedig a fejét az öledben pihenteti. Óvatosan kezed a tincsei köze csúsztattad, majd gyengéden masszírozni kezdted fejbőrét.
– Mert a igaz szerelemünket jelképezi – suttogod homlokára adva egy csókot.
~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
Idegesen trappol közelebb hozzád, hogy jobban lássa tetoválásod.
– Ez szörnyű – mutat a varratra
– Jaj ugyan már Kooko, nem is olyan rossz ez – utalsz az említett dologra. Látszólag párod nem repes az örömtől, bár meg tudod érteni miért.
– Jagiya, ez az én kookiem...mégis hogy merted magadra varratni? – háborodik fel, mire te elneveted magad. Elfelejtetted elmondani, hogy nem igazi a tetoválás.
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏