ViktriaJuhsz795 két reakciót is irt, ami kicsit nagyon meglepett, de nagyon jók lettek.💜
~Fehérnemű, mint ajándék~
Mikor haza értél az egyetemről, párod épp a kanapén elterülve olvasta legújabb szerzeményét. Arra gondolva mentél fel az emeletre, hogy majd átöltözve leped meg egy forró csókkal. Az ágyon egy n ajándék doboz foglalt helyet bordó masnival.
- Namjoon! - kiáltottál párodnak.
- Igen Jagi! - észre sem vetted, hogy utánad jött.
- Hát ez? - fogtad kezedbe a csomagot.
- Néhány napja vettem neked, de nem mertem oda adni. Bontsd ki!
- Csodálatos! - fogtad az a fehér csipke csodát.
- Próbáld fel baby girl! - ült ki az ágy szélére
- Ünnepeljük meg méltóképpen a születésnapomat! - simított végig combjaidon.
- A legnagyobb örömmel oppa! - néztél rá vágyakozva.
~Váratlanul ér haza és meglát meztelenül ~
Fáradtan értél haza a munkából, nagyon vágytál párodra, de tudtad, hogy ma sokáig lesz próbája. Ruháidat ledobva magadról indultál zuhanyozni, ám a zuhany alól kiszállva vetted észre, hogy a törölköző kinn maradt.
- Ejha... - két erős kart éreztél derekad körül, nem kicsit ijedtél meg tulajdonosuktól
- Ha tudtam volna, hogy így vársz haza, még korábban eljöttem volna a próbáról! - somolygott édesen.
- Namjoon... - nyögted elhalva, semmi értelmes nem jutott eszedbe. Karjaiba zárva döntött el az ágyon. Teszed minden egyes porcikáját végig szántotta azokkal a csodálatos ujjaival.
- Sosem fogom megunni a látványodat! - súgta füledbe. Forró csókba hívtad kedvesed és csak remélni tudtad, hogy a kiadónál nem szívták le minden energiáját.
STAI LEGGENDO
BTS Reakciók
CasualeCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏