Az író nem szeretné ha megjelölném, mert nagyon bizonytalan, szóval adjunk rá okot, hogy jobban higgyen magában, mert szerintem nagyon jól ír.💜
~Az első találkozás~
Már nagyon rég óta vártad ezt a napot, hisz ma alkalmad nyílik találkozni a kedvenc bandáddal a BTS-el egy fanmeeting erejéig. A szüleid mindig is arra tanítottak, hogy meg kell dolgozni a sikerért és azért amit el akarsz érni. Ezért rengeteget dolgoztál, hogy el tudj menni. Izgatottan nézted a belépőd a remegő kezeid között, amikor is beengedtek titeket a fiúkhoz. Namjoon felé vetted az irányt. Mindig is ő volt az a személy számodra aki a legtöbb boldogságot nyújtotta neked. Boldoggá tett ha csak rá néztél, ha nevetni láttad és szinte bele tudtál őrülni a mosolyába. Nemsokára rajtad volt a sor. Nam elé léptél. Hatalmas mosollyal jutalmazott, és te majdnem ott helyben elolvadtál. Át adtad neki a leveled és a mellé tett kis plüss koalát és váltottatok pár szót. Teljesen zavarban voltál. Beszélgetés közben még a hajadba tűzött kis macska fület is levette és felpróbálta. Nagyon aranyos volt benne és még aegyozott is neked, amit lefotóztál. Teljesen elmerültél a fiú látványában amikor feleszméltél, hogy még rengeteg ember vár erre a pillanatra. Elköszöntél tőle, de ő még oda súgta neked hogy a rendezvény végén keresd meg. Nem értetted miért mondja ezt, tipped sem volt de úgy tettél ahogy kért. A rendezvény után elindultál a srácok felé, amikor egy őr állított meg.
-Ide nem jöhet be- szólt rád kemény hangon. Nem tudtál mit mondani, teljesen megrémisztett a magas alak.
-Elnézést, de ez a csinos hölgy velem van-szólalt meg egy ismerős hang az őr háta mögött. Namjoon volt az és intett, hogy kövesd. A férfi morcosan, de elállt az utadból és te követted Nam-ot.
-Elbűvölő természeted van-szólalt meg hirtelen amikor egy külön helyiségbe értetek. - és jó veled beszélgetni - tette hozzá A szavait el sem akartad hinni, csak vörös fejjel totál zavarban álltál előtte.
-Köszönöm-hebegted -Esetleg nem lenne kedved többet beszélni? -ajánlotta fel és te csillogó szemekkel fürkészted.
-Dee- mosolyogtál rá
-Oké ezt megbeszéltük-karolt át- Srácok! Ő itt az új barátom és már hozzám tartozik-jelentette ki és el tudtál volna süllyedni zavarodban. Még életedben nem voltál ilyen boldog.
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏