Amikor te ütöd meg (mivel viszonylag sokan írtátok, hogy legyen folytatása, az előző résznek, úgy gondoltam, hogy ebbe a kérésbe belecsempészem. Remélem Kobra_Myrazs, nem gond💜 )
~🅙🅘🅝~
Nem akartad elhinni, ami az előbb történt. Tisztában voltál azzal, hogy Jin oda meg vissza van az ételért, na de ennyire hogy fel is pofozzon érte? Gondolkodás nélkül adtad vissza neki, mire meglepetten kapott az ütés helyére.
– Hogy merted? Hogy merted a worldwide hansome pasiját megütni? – üvölti még mindig meglepetten.
– Már nem vagy worldwide handsome, hanem a worldwide bunkó pasija.
~🅢🅤🅖🅐~
– Na ide figyelj, amiért te Min Yoongi vagy, még nem dobhatsz a szerelmed arcába egy – hirtelen nem is tudod mi az, amit épp a kezedben tartasz. Az biztos, hogy valami nehéz van abban a kis dobozkában – dobozt, amiben nem tudom mi van – fejezed be a mondatott, majd párodra lökőd a tárgyat.
– Mi a szar...
– Hallgass, most én beszélek – pofozod fel, ő meg csak értetlenül áll a kialakult helyzet előtt.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Amint párod megütötte a munkatársad, a te kezet is csattant Hobi arcán. Értetlenül ugyan akkor meglepetten fordult feléd.
– Mégis mi ütött beléd? Bízhatnál bennem annyira, hogy tudd, soha nem csalnálak meg – szavaid hallatán Hobi szégyenlősen lehajtotta a fejét, ami igazán aranyossá tette – Na meg, ő meleg oppa.
– Oh...ja, hogy...o-oké, akkor csak így tovább – veregeti meg munkatársad hátát, majd megragadva kezet, kezdd el a lakásotok felé húzni.
~🅡🅜~
– Hülye barom. Tudod te mennyit kellett erre a ruhára gyűjtenem? – kérdezed felemelve fejed egyenesen Namjoon megbánással teli szemeibe nézve. Már épp emelte volna a kezét, hogy próbálja megmagyarázni, mi történt, mikor te felpofoztad. Azt hitted, ezúttal meg fog üti, így inkább te mozdultál először.
~🅙🅘🅜🅘🅝~
Nagyon megijedt mikor beverted a fejed. Folyton kérdezte, hogy biztos jól vagy-e, és nincs semmi bajod. Egyrészt jól esett, hogy érdeklődött, hiszen azt mutatta, hogy fontos vagy neki. Másrészt meg már igen csak idegesítő volt. Nem volt mit tenned, de valahogy el kellett hallgattatni, így nem túl erősen de megpofoztad.
~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
– És az megoldás, hogy szétvered a fejed? – mintha meg se hallotta volna, továbbra is a falba veri a fejét – Veled beszélek Kim Taehyung – emeled fel a hangod, de semmi. Már nem tudtad nézni, ahogy folyton ugyan azt teszi, ezért megfogva vállát magadhoz fordítottad, majd kezed csattant az arcán – Ki fog rám vigyázni, ha szétvered a fejed? Ki fog szeretni? Kinek főzzek mindennap és Yeontan kit várjon haza, minden este?
– Sajnálom – motyogja szomorúan.
~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
– Huh, ez aztán volt egy pofon – motyogod, amint elváltok egymástól.
– Szerintem, jobb mintha valóban megütöttelek volna – pimaszkodik szemtelenül, nem számítva arra, hogy te valóban felpofozod.
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏