Elkísérnek egy temetésre, ahol egy közeli hozzátartozót temetnek(köszönöm CsakEgyBeka ❤)
~Jin~
Temetés után haza kisért, majd együtt főztetek valami finomat. Mindvégig melletted volt, erősen fogva a kezed. Próbált a lehető legjobban elfeledtetni veled a szomorúságot.
-Na, mit főzünk jagiya?- csapja össze tenyerét, kicsit megijesztve.~Suga~
Yoongi nem épp a szavak embere ilyen esetekben, de ettől függetlenül ott volt veled, szorosan melléd állva, néha füledbe suttogva, mennyire szeret.~Hoseok~
-Nem kötelező itt lenned- motyogod párodnak, aki közelebb húzz magához csípödnél fogva.
-Itt akarok lenni veled- ad egy csókot homlokodra, mire apró mosoly kúszik ajkaidra. Hihetetlen jól esik, hogy ilyen nehéz időszakban is veled van.~RM~
Szorosan magához ölelve, próbál jobb kedvre deríteni. Különösebben nem rázott meg nagybátyád halála, attól még szomorú voltál.
-Jól vagy oppa?- suttogod oda neki, mikor már indultok haza
-Persze, miért ne lennék?- vonja fel szemöldökét
-Nem tettél tönkre semmit- jegyzed meg kissé szórakozottan
~Jimin~
Sokat segítek, hogy Jimin ott volt veled a nagymamád temetésén. Bár nem igazán ismerted, hiszen csak gyerekkorodban volt veled. Azonban, mégis fájt elvesztése.
-Szeretlek jagiya- suttogja füledbe. Ettől az egy szótól sokkal jobb kedved lett. Tudtad, hogy történyen bármi, Jimin mindig veled lesz.~Taehyung~
-Gyere ide jagi- ölel magához szorosan párod- Minden rendben lesz- csókolja meg homlokod
-Vele nőttem fel- sírod el magad még jobban párod mellkasába bújva. Ma volt unokatestvéred temetése, aki szinte a bátyád volt. Csak ti ketten voltatok, mivel már mindenki hazament. Te még maradni szerettél volna, Taehyung pedig nem hagyott egyedül.~Jungkook~
-Gyere oppa, menjünk- ragadtad meg párod karját, ki épp szüleiddel cseverészett.
-Nem maradtok még kicsit?- kérdezte édesanyád
-Oh nem, köszönöm. Ez is épp elég volt- kezded húzni párod karját, mire ő bocsánat kérően nézz szüleidre.
-Ne legyél tiszteletlen lányom- szól rád erélyesen édesapád
-Ha az lennék, nem jöttem volna el, egy olyan férfi temetésére aki minden nőneműt megerőszakolt- jelented ki dühösen, hátat forditva szüleidnek, készen elhagyni a temetőt- Egyébként, Jungkooknak köszönjétek, hogy eljöttem
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏