Amikor ő a menő srác, és együtt kell dolgoznotok valamit a suliban (két kérést egybevontam, remélem nem gond DorinaKrolyi 😊💜)
~Jin~
Mindketten imádtok főzni, és csak ezért ment bele Jin, hogy együtt készüljetek a vizsgára. Na meg, menő srác lévén, igen égő lenne, ha nem sikerül neki a vizsga. Elégé összemelegedtetek, míg készültetek a vizsgára, amit Jin haverjai is megjegyeztek.
- Mi a baj azzal, hogy barátok vagyunk? – érdekes beszélgetésre leszel figyelmes, ahogy a megbeszélt terembe igyekszel
- Ő szegény hyung, nem hozzád való – hallod meg az egyik barátjának hangját, név szerint Jimin. Fájt, hogy ezt gondolják, hiszen nem voltál te szegény, de gazdag sem.
- Nem érdekel, élvezem a társaságát, szóval húzzatok el, mert lassan itt kell lennie~Suga~
Valamiért soha nem jöttél jól ki vele. Nem érted miért, hiszen mikor együtt kellett dolgoznotok egy projekten, igen segítőkész volt. Pedig azt hitted csak aludni fog, de nem. Igenis oda tette magát, azért a jó jegyért, azonban a csipkelődések nem maradtak abban. Mindig volt egy két csípős szava hozzád, ha épp elmentél mellette. A mai nap is ilyen volt. Amint elmentél mellette, oda kiáltotta, hogy jó segged van, mire Hoseok is helyeslően bólogatott, és itt történt valami furcsa dolog.
- Hey, csak én szólhatok be neki – löki meg barátját, mire értetlenül pislogsz rá~Hoseok~
Hoseok nem kifejezetten tartja magát menőnek. Abban a csapatban játszik, de soha nem használja ki, ami idegesít téged, mert soha nem tudhatod, mikor fordul a kocka. Ezért a projekten is, alig szólsz hozza, csak akkor ha muszáj, a barátkozás pedig szóba sem jöhet. Hiába próbálkozik a srác.
- Na jó, engem nem érdekel – csapja le a tollat az asztalra, mire ijedtedben sikítasz egyet – Mi bajod velem? Én itt próbálkozom mindennel, még csókit is hoztam, de téged ez sem érdekel – mutat az édességre. Kissé szégyellve pillantasz magad elé ujjaid tördelve. Ezt látva Hoseok egyböl rájön mi a problémád forrása – Legyünk barátok rendben?~Namjoon~
- Hallod Nam, ezt hogy kell megoldani? – szólsz a projekt partnerednek, aki egyből segítségedre siet. Imádsz vele együtt dolgozni, mert bármit szívesen elmagyaráz, amit nem értesz.
- Hogyan hívtál?
- Én…izé…akkor elmagyarázod? – mutatsz a feladatra, figyelmen kívül hagyva a kérdését~Jimin~
- Mi lenne ha nem folyton róla beszélnél? – kiált Jiminra egyik haverja, mire elbújsz az ajtó mögé. Most kéne együtt dolgoznotok a közös beadandón, de persze ez alkalomkor is Jimin a drága barátaival tölti az idejét.
- Mi közöd hozzá? – veti oda dühösen
- Alig lógsz velünk, folyton ezzel a csajjal vagy
- Kell a jó jegy – már majdnem hazaindultál, mikor Jimin újra megszólalt – Meg amúgy is, jó vele lenni~ Taehyung ~
- Nem megyünk el sütit enni? – áll eléd Taehyung amint beadtátok a közös projektet. Nem igazán szerettél volna elmenni, hiszen holnap az egész suli ezen fog csámcsogni, ám annyira édes volt, ahogy kiskutya szemekkel mered rád. Nehéz ellenállni neki, talán ezért is találtátok meg olyan hamar a közös hangot. Válaszként bólintottál, mire az a jelegzetes téglalap mosoly köszön rád.~Jungkook~
Nem volt ám vele olyan könnyű dolgod. Nem elég, hogy kissé beképzelt a menő srác, cím miatt de még egy lusta dög is. Egy igen szexi lusta dög, mert bár az tagadhatatlan, mennyire helyes.
- Te fejezed be és kész - csattansz fel, mikor ezerszer kéred, hogy ő is segítsen valamit.
- Eddig olyan jól haladtál, most miért nem fejezed be te?
- Hogy kedvelhetek egy ilyen bunkót - csúszik ki meggondolatlanul a szádon
- Mi?
- Mi?
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏