Amikor veszekedésetek közepette megüt/megijedsz tőle (köszönöm Kobra_Myrazs , és ViktriaJuhsz795 💜)
~🅙🅘🅝~
Stresszes nap volt ez mindkettőtöknek. Neked az új főnököd miatt, ki egy igazi paraszt, párodnak pedig a hosszú kimerítő próbák miatt. Ezért nem is volt olyan jó ötlet együtt vacsorát készítenetek.
– A sült csirkébe mióta kell hagyma? – kérdezz rá Jin kissé dühösen, te azonban csupán ennyitől is elveszíted a fejed, s minden butaságot hozzávágsz. – Hallgass már el – még ki sem ejti rendesen a mondatott, keze máris csattan az arcodon.
~🅢🅤🅖🅐~
Mivel ma rövid napja volt, tehát csak délelőtt volt próba. Jó ötletnek gondoltad, hogy szépen megleped őt egy kis finom ebédel, mert hogy estig a stúdióban lesz. Egy jó ideje dolgozik egy dalon, de sehogy se akar neki összejönni.
– Húzz ki – éppen hogy kinyitod az ajtót, párod máris kiabál.
– De csak egy kis ebédet...
– Azt mondtam, húzz ki – emeli fel hangját, és az első kezébe akadt dolgot az ajtó irányába löki, ami épp az arcod éri el.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Mostanában elég későig dolgozol, ami Hobi-t már nagyon idegesíti. Ezért ma úgy döntött, elmegy érted a munkahelyedre. De talán mégse kellett volna. Épp az egyik új munkatársadtól köszöntél el, megölelve őt.
– És én még otthon várlak. Szállj le róla, te féreg – kiállt oda nektek párod, ami megrémiszt. Időd se volt mondani, akár egy szót is, olyan gyorsan rángatott el mellőle. Azonban a munkatársad se adta fel, utánatok ment, mivel nem tudta, hogy együtt vagytok. Idegesítette, hogy folyton beszélsz, ezért felemelte a kezét, azonban azt a pofont a munkatársad kapta.
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏