119🎋

3.6K 122 3
                                    

Amikor barátnőjük stylist akar lenni (köszönöm Moonieee- 💜)

~🅙🅘🅝~

Az első pillanattól kezdve tudott arról, mi az álmod, és biztatott is, hogy ne add fel, de valamiért mindig volt amiért meghátráltál. De Jin soha nem tudta tartani a száját, ezért szinte mindenki tudta az ügynökségen a kis titkod.

– Egyébként a főnök reggel vár az irodába – szólal meg párod, mikor épp a vacsorát készíti.

– Úgyis mész próbára – vonod meg a vállad. Nem érted miért mondja, hiszen úgyis ott lesz.

– Téged vár az interjú miatt.

~🅢🅤🅖🅐~

Soha nem mondtad neki, mivel szeretnél igazán foglalkozni, de nem is kellett. Yoongi hamar rájött, azonban tudta, hogy valami miatt nem mersz lépni, ezért nem is erőltette. Mindig éreztette veled, hogy ott van neked és támogat, bármire is van szükséged.

~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~

Nem szerette ha titkolózol előtte, főleg ha rólad van szó, és bár tudtad, hogy támogatna mégse merted elmondani neki. Nagyon is bizonytalan voltál, ezért a testvéred tette meg ezt a lépést.

– Jagiya, véletlen nem felejtettél elmondani nekem valamit? – érdeklődik ahogy belép a konyhába.

– Megkértél valamire de elfelejtettem? – kérdezed óvatosan, ujjaid tördelve.

– Így is mondhatjuk. Miért nem mondtad, hogy stylist szeretnél lenni?

– Félek, hogy nem leszek jó – vallod be őszintén.

– Ez butaság. Te leszel a legjobb – csókol meg röviden.

~🅡🅜~

Azt imádtad a legjobban benne, hogy bármiről lehetett beszélgetni, soha nem bántott meg vagy hasonlók. Ugyan volt amiben nem értett egyet, de soha még csak egyszer se emelte fel a hangját. Ezért nem is féltél megosztani vele álmod.

~🅙🅘🅜🅘🅝~

Bár táncolni is imádtál, és párod szerint a legjobbak közé tartozol, főleg a csípő mozgásod miatt, azonban a divat világa talán kicsit jobban vonzott. Eleinte féltél elmondani neki, hiszen nem akartad, hogy csalódott legyen, de nem így lett.

– Ugyan jagiya, bármit választól, én büszke vagyok rád.

~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~

Taehyung kicsit nehéz esett volt, ugyanis mindketten imádjátok a divatot. Sokszor elkéstetek a közös programokról, amit barátaitokkal beszéltettek meg, mert vagy neked vagy neki nem tetszett a kiválasztott szett. Egy idő után a többiek ehhez hozzászoktak, és később indultak el a találkozóra.

– Nem is értem miért nem vagy a Gucci arca – sóhajtasz fel mikor a sokadik felsőt veszi a kezébe. – Tessék, ezt vedd fel – adsz a kezébe egy fehér pólót.

– Istennő vagy jagiya. Holnaptól te vagy az új stylistom.

– Nem a csapaté?

– Isten őrizz. Senki se láthatsz fehérneműben, csak engem.

~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~

Untad már, hogy szinte csak feketébe jár. Persze nem volt bajod a színnel, hiszen az egyik kedvenced, azonban mikor az ezredik pólót mostad ki, eleged volt belőle. Felöltöztél majd szó nélkül elmentél. Jungkook nem értette mi baj van, de délután mikor visszaértél egy halom zacskóval, felsóhajtott.

– Ne néz így, ezt mind a tied. Bosszant, hogy lassan már csak feketét látok ha kinyitom a szemem.

– Wow jagiya, ezek nagyon jók. Miért nem te vagy a stylist? – pillant rád csillogó szemekkel, mire te elpirulsz, és ekkor tudja meg, mi az álmod. 

BTS ReakciókHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin