Jimin special (3)

1.9K 86 3
                                    

Csak szerintem lehetne ebből simán egy félperces? ImLiiaa írta ezt a félperces reakciót.💜

~Amikor először találkoztok~

Nagyon izgultál, hiszen Jimin és te most találkoztok először. Az instagramnak köszönhetően ismertétek meg egymást, de odáig még nem jutottatok, hogy személyesen is beszéljétek. Ez pedig a sok munkának volt köszönhető és talán egy kis félelemnek. Viszont úgy gondoltátok, hogy hat hónap után most már illene végre élőben is látni egymást, nem csak a neten.

Úgy gondoltad, hogy nem viszed túlzásba a ruhát, hiszen Jimin számtalanszor el mondta már neked, hogy tökéletes vagy úgy ahogy. Így hát egy egyszerű fekete harisnyát, piros kockás szoknyát és kicsit simulósabb fekete pólót vettél fel. Hajad egy egyszerű kontyba fogtad, néhány tincset szabadon hagytál. A sminked csak egy Szempillaspirálból és szájfényből állt. Miután kész voltál el indultál a kávézó felé, hiszen oda beszéltétek a találkozót. Nem sokkal később Jimin-t pillantottad meg, ahogyan magabiztosan lépked feléd, majd meg áll előtted.

-Szia T/N!-Mosolygott rád, majd egy szoros ölelésben részesített.

– Szia!-Néztél rá.

-Mehetünk?-Kérdezte, te pedig magabiztosan bólintottál.

Az eleje felé nagyon feszült volt köztetek a hangulat, de végül egy tökéletesnek bizonyuló téma meg hozta a kellő löketet és egy hihetetlenül jó délutánt sikerült össze hoznotok. Jimin jól érezte magát veled, ez látszott rajta és ez rólad is elmondható volt. Az együtt töltött délután után természetesen haza kisért és végül az ajtóban meg állva kezdtetek búcsúzni.

-Nagyon jól éreztem magam ma veled!-Vallottad be.-Köszönöm a mait.

– Én is jól éreztem. Szeretnék újra találkozni veled, ha benne vagy!-Nézett rád csillogó szemekkel.

– Természetesen.-Mosolyodtál el. Jimin közelebb lépett hozzád egészen addig amíg a mellkasotok össze nem ért, majd arcodra simította tenyerét és lágyan meg csókolt. Természetesen ezután a nap után hihetetlenül gyorsan össze hoztatok egy újabb találkozót.

 Természetesen ezután a nap után hihetetlenül gyorsan össze hoztatok egy újabb találkozót

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BTS ReakciókWhere stories live. Discover now