Amikor a barátnőjükről kiderül, hogy a lányokhoz is vonzódik (köszönöm Starfire_ARMY 💜. Kinél van még úgy, hogy rokonok mennek látogatóba és ha csak két percre is felveszed a telefont, már rögtön megsértődnek, mert egész este csak azt nézted? Közben meg ők azok, akik mindvégig pötyögnek a telefonon valamit. Ennek hála holnap nem tudok folytatást hozni egyik könyvemből se, de hétvégére valamelyikből lesz rész)
~🅙🅘🅝~
Nem tudtad, hogyan mond el neki, hogy a lányokhoz is vonzódsz. Féltél, hogy megutál és eltaszít magától, ezért inkább hosszú ideig titkoltad előtte. Legalábbis addig míg észrevette, hogy megbámulsz egy lányt.
– Oppa, kérlek beszéljük meg – sietsz utána, nehogy rád zárja a bejárati ajtót.
– Megbámultál egy lányt, helyettem – teszi le dühösen a zacskót, amiben vásároltatok.
– Nem tehetek róla, várj...te nem is azért haragszol, mert a lányokhoz is vonzódom?
– Kit érdekel, míg a worldwide handsome pasival vagy. De azt soha nem bocsátom meg, hogy ezt a látványt lecserélted egy tini lányéra – mutat végig magán, mire elneveted magad.
~🅢🅤🅖🅐~
– Nos, akkor ez hogyan is van jagiya? – ül le melléd a kanapén párod, egyik délután, mikor megtudta, hogy minkét nemhez vonzódsz. A legjobb barátnődnek mondtad el, és véletlen Suga meghallotta.
– Hát, izé...tudod...aish kit érdekel? Veled vagyok, téged szeretlek, a többi meg nem számít – csattansz fel vörös fejjel, amin ő jót szórakozik.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Nem féltél vele ezt megosztani. Nagyon jól tudtad, mennyire arany szíve van, és biztosan megérti majd. Ezért is volt az, hogy teljesen természetesen álltál elé, majd elmondtad, hogy néha a csajokat is megbámulod.
~🅡🅜~
Annak ellenére, hogy tisztában voltál azzal, hogy Nam támogatja a melegeket, féltél neki elárulni az igazat. Rettegtél az esetleges visszautasítástól, holott tudtad, ez soha nem történne meg.
~🅙🅘🅜🅘🅝~
– És volt valami köztetek? – érdeklődik szorosabban magához ölelve. Nemrég értettek haza, és most filmet néztek összebújva a kanapén.
– Csak egy rövid kis csók, de miért érdekel téged ez ennyire? – próbálsz felnézni rá mellkasából, ám nem igen jön össze.
– Csak kíváncsi vagyok jagiya. De mond csak, én azért jobban csókolok? – húzza perverz mosolyra ajkait, amit ugyan te nem láthatsz.
~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
Először azt hitte, hogy csak át akarod verni, ugyanis valamelyik nap fogadtatok a húgával, hogy nem mered őt átverni. Nos, hát ez sikerült is, csak nem vette észre. Bár elég gyenge volt az, hogy Yeontan a kutya pelenka mellé fog khm...elvégezni a dolgát.
– Komolyan mondod jagi? – döbben meg, mikor bólintasz válaszként – De boldoggá teszlek?
– Veled teljes az életem Taetae.
~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
Az utóbbi időben elkezdtél naplót vezetni. Ugyan nem tudtad helyesen teszed-e, vagy hogy jó ötlet, de mindenesetre sokat segített.
– Hallod jagiya? Miért nem mondtad el az igazat? – foglal melletted helyet, a kis naplóddal a kezében.
– Miről? Te beleolvastál a naplóba? – kiáltasz fel, mikor észreveszed nála az említett füzetet.
– Sajnálom, ez nagyon csúnya volt tőlem. De el kellett volna mondanod.
– Félek...félek, hogy ezek után szégyellni fogsz – vallod be őszintén, lehajtott fejjel.
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏