Amikor hosszú idő után újra találkoztok(kinga_1999💜)
~Jin~
Végre két hónap után, újra láthatod szerelmed. Ez alkalmat egy finom kis vacsorával ünnepelitek meg, amit te készítesz.
-Ez isteni finom jagiya. Büszke vagyok rád- mosolyodik el~Suga~
Amint egyedül maradtatok, párod mit sem várd, azonnal rád mászott, türelmetlenül szaggatva le rólad a felsőt.
-Oppa várj- tolod el magadtól egy kicsit, mire csak hümmögve válaszolt- Most nem lehet
-Már miért nem? – pillant rád értetlenül
-Női problémák~Hoseok~
Iszonyatosan örült, hogy végre láthat, ennyi idő után. Szo szerint addig ugrándozott, meg ölelgetett, mig ki nem dőlt a fáradságtól~Namjoon~
Majd kiugrott a bőréből, hogy végre hazamész hozzá. Valami csoda folytán, sikerült egyedül romantikus vacsorát készítenie, anélkül, hogy leégne a fél ház. Persze az étel egy csöppet sótlan volt, de a szándék a fontos~Jimin~
-Jagiyaaa- énekeli boldogan amint meglát. Egy csokor vörösrozsa van a kezében, illetve a kedvenc édességed is. Könnyes szemekkel ugrasz nyakába, majd csókolod meg szenvedélyesen~Taehyung~
-Annyira hiányoztál- motyogja nyakhajlatodba
-Te is nekem Tae- szipogod meghatódva. Annyira hiányzott az érintése, hangja, az hogy hozzá bújhass, egyszóval mindene hiányzott~Jungkook~
Nagyon szeretett volna már veled lenni. Mindened hiányzott neki, még a buta kis vitáitok is.
-Jaj mikor lesz már itt? – toporzékolt türelmetlenül- Azt se bánom, ha nem ad banános tejet, csak legyen már ittKöszönöm a visszajelzéseket, de úgy tűnik, találtam lektort💜
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏