Amikor a fiúk elesnek előtted (köszönöm kira9212 💜)
~Jin~
Nagy vásárlást tartottatok, ami abból állt, hogy minden tetsző dolgot megvetettek, még ha nem is lett volna rá szükség. Ilyen volt az a rózsaszín kötény is, amit Jin annyira szeretett volna.
- Oppa hagyd már, úgysem éred el – szólsz rá mikor percet elteltével sem tudja levenni a kívánt kötényt.
- A fenébe -kiált fel, mire ijedten fordulsz felé. Párod leeset és ezzel magára húzva a polc tartalmát. Nem bírtad ki, így nevetésben törtél ki.~Suga~
- Jól vagy? – sietsz párod elé ki rejtélyes módon kifordult a székből.
- Persze, csak szar ez a szék- morog a fenekét dörzsölve mivel azt ütötte meg leginkább.~Hoseok~
Mint minden szombaton, ma is táncolni voltatok. Ez volt a ti hétvégi programotok. Új mozdulatot szeretett volna mutatni Hoseok, ám megcsúszott a lába és leeset. Pont előtted.
- Minden oké, jól vagyok- pattan fel gyorsan vigyorogva~RM~
- Biztos jó utón megyünk? – kérdezed párod, ki hevesen bólogatva válaszol.
- Sokszor jártam már itt, hidd el jagiya, minden egyes zugát ismerem ennek a parknak – vigyorodik el büszkén, de a következő pillanatban, nem találod sehol.
- Namjoon, te meg...
- Erre a faágra nem számítottam~Jimin~
Mivel nem volt jobb dolgotok, így a tiszta ruhákat kezdtétek elpakolni a szekrénybe. Megkérted párod, hogy adja oda neked az ő ruháit, de annyira sietett, hogy beverte a fejét a szekrénybe.
- Oh te szegénykém- öleled magadhoz megpuszilva a fájó területet.~Taehyung~
- Tannie menj már arrébb - próbálja arrébb tolni a kutyust ám az továbbra is útját állja – Pajti kérlek, a maminak szüksége van a teára – kéri szépen, ám ez sem hatja meg, ezért Taehyung úgy gondolta majd átlépi, csakhogy véletlen félre lépet, és leeset.
- Mi történt?
- Csak kiejtettem a kezemből a bögrét- kiált vissza a hátát simogatva, miközben csúnyán próbál nézni Yeontanra.~Jungkook~
- Oppa, ne siess annyire mert- és nem tudtad befejezni mivel párod egy jó nagyot esett- most mostam fel – motyogod magad elé nézve.
- Mi a fenének kell felmosni az amúgy is tiszta padlót? – szidja magát is, mert figyelmetlen volt.
- Miért kell rohannod a frissen felmosott padlón? Talán tegyem ki az a sárga táblát, hogy Hello itt most mostak fel? – próbálod elviccelni a dolgot, de nem jön be.
- Nem is rossz ötlet jagiya, megyek is veszek egyet
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏