Amikor kiderül, hogy vámpírok (köszönöm Yoongii21 💜 )
~Jin~
Furcsa volt, hogy napok óta nem láttad Jin-t enni. Habár mindig főzőt neked, az utóbbi időben, ő nem tartott veled az étkezésekkor. Úgy voltál vele, hogy biztos a munkahelyen eszik, ezért nem is tetted szóvá, egészen mostanáig.
– Vámpír vagy? – kérdezed határozottan, mire párod nagy szemekkel nézz rád.
– Tessék? Honnan tudod?
– Hát...a vámpírok nem szoktak enni emberi ételt, bár a nap nem éget el, szóval biztos nem vagy az – rázod meg a fejed apró mosollyal ajkaidon. Milyen butaságra tudsz néha gondolni.
– Pff, milyen hülyeséget írnak rólunk. Még hogy emberi ételt nem eszünk. Tudatlanok vagytok ti emberek – mosolyodik el, mitől kissé megijedsz – Téged soha nem tudnálak bántani jagi – csókolja meg homlokod.
~Suga~
– Én ezt nem értem, magyarázd el – kéred párod, mikor ezredjére is próbálja elmondani, hogyan is él ő valójában.
– Mit lehet ezen elmagyarázni? Vámpír vagyok és kész. Nem emberi vért iszok, hanem állat vért.
– De akkor miért támadtad meg múltkor azt az embert?
– Milyen embert? Ja, hát...izé, tudod ő biztosítja a legtöbb vámpír számára a vért, csak drogos fasz lett – morogja orra alatt, majd leül a kanapéra, téged az ölébe húzva – Már csak miattad sem ölnék embert – suttogja füledbe.
~Hoseok~
Ma ismét kicsit tovább maradtál dolgozni, de nem aggódtál semmiért, hiszen Hobi felnőtt férfi, csak tudd magára vigyázni. Azonban ahogy a ház közelébe értél, valami furcsát vettél észre.
– Hobi ez...ez mit jelentsen? – állsz meg döbbenten az ajtóban. Hoseok a nappaliban van egy tasak vért iszogatva, amit azonnal kiköp, amint meghallja hangod.
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏