¥
-jackson' ın anlatımı-
burnumun ucundaki sıcak tenin varlığıyla yeni bir güne açmıştım gözlerimi. kırık saçlarım arasındaki uzun parmaklar, alnıma bastırılmış sivri bir çene ve hemen belimin altından geçip bedenimi mengene gibi kavrayan kolun varlığıyla sımsıcaktım.
ım jaebum' un kollarında uyanmak göğsüme paha biçilemez hazların demetlenmesine sebep olsa da yüreğimdeki burukluk o hazza odaklanmamı engelliyordu. şu anda göğsü göğsüme dayalı olan bu adamın yarın gözü önünde olmayabilirdim.
kaybetmek istemezcesine belime sarılan kolları bir dahakine nefesimi kesmek için boğazıma sarılabilirdi.
ım jaebum, bana her ihtimali düşündürten ve bu ihtimaller doğrultusunda sonuca sadece onda varmak istediğim karmaşaları yıkıyordu üzerime.
zordu, onu anlamaya çalışmak ve tüm çıplaklığıyla duygularımı önüne sermek zordu.
ım jaebum'u sevmek zayıf ruhum için çok zordu.
şiş gözlerim sızlasa da uzun aralıklarla kırpıştırdığım kirpiklerimin gölgesinde onu izledim.
boğulmak uğruna okyanusumu doya doya soludum.
acı güzelliğine ufacık ağladım, ikiz benlerinden öptüm, uyanır gibi olduğunda sessizce boynuna sokuldum. uyanmadı.
titreşim modundaki telefonum koltuğun köşesinde titremeye başladığında huzurun kollarından sıyrılmak konusunda teredütte kaldım fakat susmayan telefonum titreşimde olsa bile onu uyandırır diye korktuğumdan kalkmak için bedenime sarılı olan kollarını çözdüm.
aralık dudaklarına ufacık bir öpücük kondurup yataktan çıktım. telefonu elime alsam da bildirimlere bakmadan önce jaebum'un mırıldanmaları üzerine tekrar ona döndüm. bedenimin boşluğunu tamamlayarak az önce yattığım yastığımızın benim kısmıma burnunu bastırmış ve belli belirsiz mırıldanarak uykusuna geri dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
weakened. jackbum✔
Fanfictionkalbime sızmak için an kolluyor, karanlığımla sevişmek için can atıyordu. gri, hiç olmadığı kadar bulanık ve tutkuyla harmanlanmıştı.