ucundan uygunsuz sahne barındırır! rahatsız olabilecek kişiler italik yazıdan sonraki kısımla devam edebilir. iyi okumalar.
¥vücudumu saran sıcaklık, tenimi karıncalandıran haz, parmak uçlarıma kadar hissettiğim kılcal damarlarımdaki kan akışı başımı döndürüyordu. suya aç gibi daima kuruyan dudaklarımın üzerindeki nemli baskı çölümü derya denize çevirmiş, kıvrık dilini dişlerimin üzerinde gezdirmişti.
onu yutkundum.
gri, gözümün seçemediği bulunduğumuz odanın ortasında dikilen bedenimi omuzlarımdan ittirerek geriye doğru hareketlendirdi.
tek odağım fındık kahvesi gözlerinin harelerini örtecek kadar genişleyen bebeklerindeydi. belini sıktım, işlevsiz ellerim anlam kazanmak namına ince tişörtünden içeri süzülmüş ve pürüzsüz sırtını omurgası boyunca turlamaya başlamıştı.
dizlerimin arkası yatak kenarına çarpana kadar adımlarımız birbirine karışırcasına ilerlemiştik. aynı hızda omuzlarımdan itmiş ve bizi yumuşak yatağın üzerine devirmişti.
dudaklarını sıyırdım, o üstümdeki konumunu sabitlemeye çalışırken nefesimi kesen boynuna süzüldüm. tenine karıştırdığım öpücüklerimin izi, dudaklarımın arasına kıstırdığım yaşam damarı titrerken pembe lekeleri bir bir üzerine bırakmaya başlamıştım.
küçük yaramaz elleri karşılıksız kalmadı. yuvarlak poposunu karnım üzerinde sürterek dizlerime indi. ince dudakları kirli düşüncelerle kıvrılmış, önce yukarı sıyırdığı tişörtümün açığa çıkardığı karnıma öpücüklerini bırakmıştı. saçlarının arasına kemikli ellerimi geçirirken yüzünü daha aşağılara kaydırdı.
dişlerini siyah kotumun düğmesine takıp hırçınca alttan alttan gözlerime bakarak çözdüğünde yanak içlerimi ısırdım.
"siktir! çok güzel görünüyorsun gri."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
weakened. jackbum✔
Fanfictionkalbime sızmak için an kolluyor, karanlığımla sevişmek için can atıyordu. gri, hiç olmadığı kadar bulanık ve tutkuyla harmanlanmıştı.