özel bölüm| duymaz sağır, uydur bağır

368 31 106
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

¤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

¤

işlerin yoluna koyulduğu ve omuzlardaki yüklerin kalkıp gerçek sorumlulukların yerine getirildiği koca bir yılı geride bırakmışlardı.

jaebum, babasından kalan hisseleri satarak kendine bir web tasarım ajansı kurmaya karar verdiğinde en büyük amacı elindeki yazılım mühendisliği diplomasını kullanmak ve zamanını çalışma ve özel hayatıyla dengeleyerek grisinin yanında geçirebilmekti.

hali hazırda bilinen bir diğer durumsa jackson' ın yakında mezun olup iş hayatına atılacak olmasıydı. bunun için genç adam elini hızlı tutmuş ve mingi' nin tutkun iş adamı ruhundan oldukça sağlam tavsiyeler alarak ajansını kurmuştu.

şirketin sorumluluğunu bölüşebileceği ve tatlı dili ve tasarım yetenekleriyle ona oldukça yardımcı olacak bir ortak seçmekte mingi'nin kıvrak zekasının ona sunduğu bir öneriydi ve bunun için seçilen şanslı kişi hoseok' tan başkası değildi. çünkü dövme dükkanından başka bir gelir sağlamaya ihtiyaç dıymayan arkadaşı bu profile tamamen uyarak ona büyük bir fırsat yaratmış, bir şekilde iş yükünü de ikisi üzerinde dengelemeyi başarmıştı.

küçük işlerle açılan önleri şimdi orta kıvamda ilerliyorken mingi' nin onlar için aracı olduğu büyük şirketlerden biriyle temasa geçmesi kendi dahil yanında çalışan üç- dört elemanını da heyecanlandıran bir durumdu. jaebum ne kadar kod yazma işiyle uğraşsa da bu toplantıların beyni olur ve sözleşmenin hazırlanması aşamasında titizlikle çalışırdı. çünkü en ufak bir pürüz daha yeni ayaklandırdığı şirketin temelini oynatarak onları düşürürdü.

piyasa da yükselmekte tıpkı silinmek kadar kolaydı.

bu yüzden büyük toplantı için günler öncesinden hazırlanmış, toplantı sabahında ise erkenden kalkarak zihnini açmak adına sert bir kahve hazırlamıştı.

acı kahvenin tüm tat tomurcuklarına sıcaklığıyla beraber yayılmasını sakince karşıladı. yudumları acelesiz ve sırayla boğazından aşağı dizildi. grisinin uyanmaması için kapalı olan ışıklar evi karanlıkta bırakırken şimdi sadece yeni doğan güneşin parıltısıyla içerisi aydınlanıyordu. kahvesi bitene kadar gerekli mailleri cevaplamış ve sekreterinin ona mesaj olarak ilettiği kısa gün planını okumuştu. sonunda kupanın dibinde soğumuş iki yudumluk kahve kaldığında koridordan çıplak adım sesleri ondan tarafa doğru yükseldi.

weakened. jackbum✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin