bırakmayı hiç öğrenecek miyim?
ölüşüne bırakmayı hiç öğrenecek miyim?
ertesi sabah tüm televizyonlar kopyalanmış bir haberi geçiyordu.
"nam holding' in hisseleri açığa alındı. şirket sahibi nam donggyun hakkında anonim bir ihbar alan polis teşkilatı, ihbarı doğrulamak niteliğiyle verilen adrese iki ekip göndermiş ve henüz adrese ulaşamadan ellerine kanıt niteliğinde belgeler ulaşmıştı."
"üç sene önce intihar eden büyük iş adamı ım seongwoo' nun aslında bir cinayete kurban gittiği ve işin perde arkasının gizlenmiş olabileceği düşünülüyor."
başka bir kanal,
"polislerin ihbar üzerine ulaştığı adreste iki ceset bulundu, cesetlerden biri nam donggyun' a aitken intihar ettiği düşünülen kadının yüzü tanınmaz halde olduğu için henüz kimliği tespit edilemedi."
radyo yayını,
"nam donggyun' un çaldığı hisseler, ım seongwoo' nun oğluna bırakıldı ve gerisi devlete bağlandı. iş adamının oğlu, polise verdiği ifadeden sonra ortalıkta gözükmedi. genç adamın belirlenen ikinci cesetle annesinin yasını tuttuğu düşünülüyor."
gazete başlığı,
"KÜLLERİN SAKLADIĞI SIRLAR"
"çözülemeyen iplerin düğüm ucunda yaşayan biri kalmadığından bir sır küllerle çömleklere hapsoldu. nam donggyun' un önemli işlerinde bizzat yanında bulunan yardımcısı kim jihyun, pedofili üzerine yasal olmayan site yürütmek ve insan ticareti yapmaktan kapatıldığı cezaevinde bağırsakları deşilmiş bir şekilde tuvalette bulundu. cinayetin sorumluluğu henüz kimse tarafından üzerine alınmadı, halkın ayaklanmasına vesile olan tüm bu çirkin olaylar kim jihyun' un cinayet zanlısının yakalanmaması için sosyal medya üzerinden açılan etiketlerle desteklenmeye başladı. mahkeme bu dava hakkında daha fazla bilgi verilmeyeceğini ve geride kalan ailenin tek üyesi için zor durumlara sebep olacağından yayın yasağı getirilmesini uygun gördü."
&
vedalar kaderin akışını değiştirir.*
kim hyun jae' de bu yüzden oğluna veda etmedi.
çenesine dayadığı silah tüm yüzünü parçaladığında daha fazla düşüneceği bir şey yoktu. huzur uzun bir süre sonra onun için kollarını açmıştı.
&
bir yas,
iki yas,
ve canlı birine tutulan yas.
jackson'ın geçtiği koridorlar bile bu hüznü hissediyordu. duvarlar ağlıyor, parkeler sızlanıyor ve tabloları renklendiren boyalar gözyaşı olup çerçeveden sızıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
weakened. jackbum✔
Fanfictionkalbime sızmak için an kolluyor, karanlığımla sevişmek için can atıyordu. gri, hiç olmadığı kadar bulanık ve tutkuyla harmanlanmıştı.