Osa 1

419 22 0
                                    


Ärkasin hommikul äratuse peale. Pea valutas kohutavalt. Vaadates kella nägin et kell on 6:58 seega mul on 2 minutit aega enne kui Joseph ärkab.

Tegin kiiresti voodi korda ja tõmbasin ruloo akna eest. Trehvasin just õigel ajal. Joseph ajas ennast vaevaliselt püsti, hõõrus silmi ja haigutas. See järel vaatas minu poole. See imeline naeratus mis poisi suul oli, oli mõeldud mulle. Saatsin talle naeratuse vastu ja lahkusin akna juurest.

Vannituppa jõudes keerasin ma sooja vee jooksma ja lasin veel enda peale langeda. Pesemast tulles pesin veel hambad ja tegin meigi. Juuksed jätsin lahti.

Viskasin ruttu õpikud kotti ja jooksin alla

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Viskasin ruttu õpikud kotti ja jooksin alla. Ema ja isa olid veel köögis. Tervitasin neid kallistuse ja haarasin oma nutella saiad.

"Kas Joseph viib su ära? " küsis paps.

"Jah nagu alati" naeratasin talle.

Emps andis mulle kohvitopsi. Just siis käis uksekell. Läksin ust avama ja uksel seisis Joseph. Tervitasin teda rõõmsalt, haarasin oma asjad ja hõikasin vanematele head aega.

Mina ja Joseph oleme peaaegu sünnist saadik sõbrad olnud. Josephi pere kolis meie vastu mis oli tegelikult muidugi juhuslik. Peale seda olime lahutamatud.
Joseph viib mind iga hommik kooli. Kool on meie majadest 20 minuti kaugusel.
Jõudsime kooli ette 7:50. Täpselt sellel hetkel tuli mulle sõnum
- - - - - - - - - - - - -
Tibu🐥💛

From:Tibu🐥💛
Kus sa oled???

To:Tibu🐥💛
Kooli ees Josephiga, kohe jõuan!

From: Tibu🐥💛
Ootan!

- - - - - - - - - - - -

***
5 tundi hiljem.

Kõndisin enda kapi poole jättes tähelepanuta sammud mis tulid joostes minu tagant.

Kui äkki keegi mulle selga hüppas.

Muidugi oli see Rachel. Rachel on mu teine parim sõber. Saime 3.aastasena sõpradeks peale seda kui mu emps Raci emaga tutvus. Racil on ka vanem vend. Ta on Bradley 19.aastane ja elab eraldi.

"Heii!!!!" ütles Rac.

"Tsau!!!!"

"Kas sa täna peole tuled?" küsis siis Rac tõsisemal toonil.

"Peole? Kelle peole?"

"Noahi sõbra peole muidugi!" tegi Rachel üllatunud näo.

"Aaa õigus! Tead ma ei tea..."

"cmooon paluuuun"

"Hea küll siis noh... Kes sind peole viib?" küsisin lõpuks.

Parimad sõbradWhere stories live. Discover now