"Ma ei taha sind näha...."
"Rachel ma palun sind! Tema oli see kes mind suudles mitte mina!" Seletas Jonas kõva häälega samal ajal üritades Racheli kätest haarata.
Rachel tõmbas enda käed sekund enne Jonase puudutust ära.
"ÄKKI SA LÄHEKSID MINEMA!?" Kargas Rachel karjudes püsti kuid juba järgmisel hetkel pikali lendas. Alkohol, mis muud ma ütlen.
"A-aga.." Kokutas Jonas ehmunult.
"Kas jäi midagi aru saamatuks?" Küsisin ülbelt.
Jonas ohkas ning hakkas vaikselt maja poole liikuma. Vaatasin talle järele kuid äkki sain ma aru, et Rachel on ju ikka veel pikali maas. Pilk maha ja seal see Rachel lamaski. Aitasin Racheli püsti ning võtsime suuna maja poole.
"Kus sa magada kavatsed?" Küsisin Rachelilt samal ajal teda trepist üles vinnates.
"Josiiii juurreees!!" Puterdas Rachel mulle vastuseks.
"Sul veab, et sa sellises seisundis oled ja seda tõsiselt ei mõtle, sest muidu sa saaksid kere täie tappa." Ütlesin talle ning võtsin suuna enda toa poole.
Tuba oli tühi nagu ma lootnud oli. Lükkasin Racheli nurgas oleva diivani peale pikali. Sättisin ta singelt Ning otsisin kapist padja ja teki. Sättisin need Rachelile peale ning ohkasin. Läksin uksest välja plaaniga Joseph üles otsida. Loodame, et see oinas kellegagi tatti ei pane mõtlesin enda peas ning kõndisin trepist alla.
Pilguga paar korda üle rahva lastes nägingi Josephit kes üksi istus. Trügisin inimeste seast läbi, et temani jõuda. Hiilisin vaikselt ta seljataha ning panin käed silmadele. Moonutasin enda häält veidike ja küsisin.
"Kes ma olen?" Samal ajal vaikselt itsitades.
"M-mindddd... J-..jätke mind rahule!!!Mul on naine olemas! Ma olen truu oma Ashile!" Kokutas Joseph silm nähtava alkoholi mõju all mulle vastuseks.
Okei ma tahaks loota, et ta ütleb seda kõikidele tüdrukutele. Võtsin enne järgmise sammu. Võtsin käed Josephi silme eest ära ise samal ajal talle sülle potsatades.
"Ssssiiinaaa Ash!!!" Kilkas Joseph nagu poisike ja hakkas naerma.
Suudlesin teda vastuseks. Joseph nõjutas ennast taha poole mina jätkuvalt tema süles. Joseph hakkas vaikselt ahnemaks minema.
"Joseph!!!! Me oleme keset pidu ja sa hakkad pervertselt käituma!" Eemaldusin temast samal ajal naerdes.
"KUS ON PERVERT? KES ON PERVERT?" Ei saanud Joseph aru ning kargas ehmatusega püsti.
"Siiin on väike pervert!" Naersin ning suudlesin teda taas.
Just vahetati laul ning ma haarasin Josephi käest.
"Tuleeee lähme tantsima!!!!" Karjusin talle ning juba olimegi peo keskel.
Paari minuti pärast vahetati laulu taas ning tuli hästi romantiline laul. Panin pea Josephi rinnale ning õõtsusime vaikselt muusika rütmis. Lugu lõppes ning sel samal hetkel hüüdis keegi üle rahva.
"JOSEPH TULE SIIA!" Hüüdjaks oli Noah.
Joseph haaras mu käest ning me pressisime läbi rahva. Noahini jõudes suruti Joseph toolile istuma ning teda tõsteti täpselt 18 korda üles.
"ÜKS.....KAKS......KOLM.....!" Hüüti läbisegi.
.....
"KUUSTEIST......SEITSETEIST...JA....KAHEKSATEIST!"
Joseph pandi maha ning ta tuli otse minu juurde.
"Jätkame sealt kus enne pooleli jäi." Naeratas Joseph kelmikalt ning suunas mind jälle läbi rahva hulga see kord trepi poole. Kõndisime kiiruga trepist üles. "Kiiruga" nii kiiresti kui alkoholi mõju all üldse võimalik on.
Meie tuppa jõudes nohises Rachel diivanil. No kui tema joonud on siis teda pole võimalik millegagi äratada. Joseph lükkas mu õrna liigutusega voodile pikali ning ronis ise mulle peale. Jos suudles mind jõuliselt...
--------
Kõndisime käsikäes toast välja. Alla jõudes põrkasime Madleyga kokku."Oi tereee noored!!!" Venitas Madley kelmikalt.
"Mitte ühte sõna!" Ütlesin kiiresti ja konkreetselt mille peale Madley ainult naerma hakkas ning elutuppa suundus.
Võtsime suuna kööki, et kaks siidrit võtta. Köögis amelesid Aliis ja Noah. Ohkasime naerdes ning võtsime kaks siidrit ja kõndisime köögist välja. Võtsime suuna välja terrassile.
Terrassile jõudes avanes meile pilt Melissast mingi kutiga. Ohkasin ning tirisin Josephi maja taha. Seal oli mõnus istumiskoht. Viskusime kumbki päevitustoolidele pikali. Vaatasime paar minutit lihtsalt tähti. Kuniks ma tundsin et paganama jahe on ikkagi. Väristasin õlgu ning tõmbasin ennast toolil rohkem kerra.
"Tule siis siia!" Naeris Joseph ning sirutas käed välja.
Sekundiga lendasin ma Josephi käte vahele ning panin pea ta rinnale. Joseph võlus nagu maa alt välja mingi teki ning sättis selle meile peale.
"Ashley oled sa siin?" Kostus äkki üsna lähedalt mis aina lähenes.
Tõstsin pea kui juba maja nurga tagant ilmus lagedale Johanna.
"Oiii" Kohkus Johanna hetkeks kuid sekundi pärast ilmus ta näole naeratus.
Vaatasin teda küsiva pilguga.
"Ei no nii oluline see ka nüüd pole seega ma ei sega!" Naeris Johanna ning kadus tuldud teed tagasi.
Hakkasime Josephiga mõlemad naerma.
"Kuule kas sa tead seda, et Jonas pani teise tüdrukuga tatti ja Rachel nägi seda?" Rääkisin sosinal.
"MIDA TA TEGI?" Karjatas Joseph liiga kõvasti ning kargas istukile unustades, et ma ta süles olen.
Hakkasin ära libisema kuid õnneks püüdis Joseph mu ruttu kinni.
"Sorri musi" Vabandas Joseph ruttu.
"Pole hullu." Naersin vaikselt.
Natuke vaikust.
"Ei, ma ei saa ikka! Kus see tattnokk on?" Ütles Joseph ärritunult. ning tõstis mu enda kõrvale seisma.
Vaatasin teda küsiva pilguga kuid kõndisin kiirelt talle järele.
Tuppa jõudes nägime Jonast esimese asjana. Joseph haaras Jonase särgist ja surus ta vastu seina.
"Mida sa tegid Ah?! ON SUL ÜLDSE AJUSI?" Karjus Joseph vihaselt.
------------
Draama, draama, draama!
Nautige!!
YOU ARE READING
Parimad sõbrad
Romance✅ Ashley ja Joseph on eluaeg sõbrad olnud. Tõesti juba 17 aastat, nagu öeldud terve elu. Käes on 12.klassi lõpetamine ning selle ajal juhtub palju. Tülid, suvi, sõprus, tuleviku plaanid ja muidugi ka armastus ning kahjuks ei puudu sellest nimekirjas...