Sellest ajast kui me laua tagant üles tõusime et Johannat otsima minna, oli möödas umbes 10 minutit.
Kõndisime hämaras, mööda teed kordamööda karjudes Johanna nime.
Kuniks ma sain jälle millestki aru.
,,Kuulge kutid ja mutid? "alustasin ma
,,Jea, mis viga?" - Noah
,, Kus on Karlis? Ma pole tema äraolekut märganudki. " ütlesin neile.
,, Aaa, sind polnud seal kui ta meiega rääkis, ega ju?" - Rachel
,, Mmm sõltub mida ta rääkis teiega? "
,, Et ta lahkub, tal tuli mingi asi vahele, ei saanud meiega kauem olla." ütles Jonas.
,, Oww, miks te ei öelnud mulle seda. "
,, No vabandust, meelest läks ja pealegi sa ei näitanud tema vastu mingit huvi ka seega.?" - Rachel
,, Jepjep, see selleks keskendume nüüd Johanna otsingutele, eks?"
,, Eksole" - Noah
***
Kell oli 22.45
Ja Johannast pole märkugi.
,, Kuulge mul on külm, ma kardan. " hädaldasin neile tähelepanu saamiseks.
,, Mida sa kardad? Pimedust?" Naeris Noah.
,, Ega ma nüüd nii argpüks ka pole, et pimedust kardan. Ma kardan et Johannaga on midagi juhtunud"
,, Ära muretse, kõik saab korda, me leiame ta üles ja valmis. "- Jonas
,, Kust te nii hästi teate" ütlesime Rac heliga täpselt samal ajal, mille epale me veel naerma ka hakkasime.
,, Usaldage meid" ütlesin poisid meile.
,, Eks me usaldame" - Rac
***
,, Kaua me veel otsime, ma tahan tähti vaadata juba" - Noah
,, Rahu rahu, sellisel juhul mõni teine kord vaatame neid tähti" ütlesin Noahile sest Johanna on tähtsam kui tähed taevas mida näeb põhimõtteliselt iga päev.
Siis jäid kõik vait ja kõndisime edasi.
Umbes juba pool tundi olime vaikuses kõndinud ümberringi kuniks lõpuks keegi sõnad suhu võttis.
,, Okei kuulge aitab, ma tahan magama minna juba, Johanna ilmub välja " - Rac
,, Olen nõus" ütlesin talle vastuseks ja haigutasin.
,, Okei preilid viime teid tagasi. "- Jon
,, Mu jalad on surnud, mis te teete nalja et me peame veel tagasi ka kõndima?" hädaldasin jälle.
,, Kuule sa räägid liiga palju pole ime et sa väsinud. " üritas Noah enda arust väga head nalja teha.
,, Ha ha ha väga naljakas" ütlesin silmi pööritades ja pooleldi magades juba.
,, Okei tule siia. " ütles Noah, millest ma küll aru ei saanud, aga kohe hakkasin aru saama.
Ta lähenes mulle.
See järel haaras mind selga ja siis naeratas.
,, Issand kui kerge sa oled." - Noah
,, Pfft see on küll hea nali, ma mingi paks põrsas. " ütlesin ma.
,, Ei ole sa midagi. " - Noah
,, Jah jutupaunikud hakkame minema nüüd" - Jonas.
Jonas võttis Racheli samuti selga ja poisid hakkasid kõndima.
YOU ARE READING
Parimad sõbrad
Romance✅ Ashley ja Joseph on eluaeg sõbrad olnud. Tõesti juba 17 aastat, nagu öeldud terve elu. Käes on 12.klassi lõpetamine ning selle ajal juhtub palju. Tülid, suvi, sõprus, tuleviku plaanid ja muidugi ka armastus ning kahjuks ei puudu sellest nimekirjas...